Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 May 2010

Hati-Hati

Kuda Trojan.. Trojan Horse memang menarik perhatian.. hehehe.. kalu nak menang .. biasanyer banyak pihak guna trojan horse... buat virus pun macam tue gak... jadi .. hati-hati...

Gua sebenarnya sudah maleh nak tegor Azizan Razak tue... yer la.. dier bukan jenis nak dengan pandangan orang lain.. dier rasa dier dah hebat dah... dah tahap tinggi dah keilmuannya... takper la.. biarkan la dier syok sendiri..

Nih kalu benar la jadinyer ADUN Kuala Nerang join PAS... mmmmm... alamat pisang berbuah dua kali la.. hehehe.. trojan horse tue...

UMNO/BN biasa akan gunakan geng yang tak berapa nak glamer atau ader masalah untuk jadi kuda trojan bagi pihak diorang... ADUN Bota kat Perak dulu pun macam tue gak...

Ini semua sengaja nak kasi punca nih... lepas nih boleh la kita tengok ader ADUN PAS yang menjadi ADUN Bebas pasai "katanyer" sudah hilang kepercayaan dengan kepimpinan Azizan Razak... hehehe.. duit dah dibayar la bhai... tunggu masa jer...

Jangan terkejut aaa... Kedah bakal kembali kepada UMNO/BN... hahaha... Sultan Kedah dier bukan ader ngam sangat ngan Azizan Razak nih... biasa la...

Orang Kedah dengar cerita ramai yang seronok sangat nih biler khabar ADUN Kuala Nerang akan join PAS... senyum depa sampai ketelinga tue... tapi senyum yang tak lama...

Orang tua-tua kat Perak kata... "tolong jangan inke sangat.. nanti menangis" (inke bermaksud gembira giler babat)

2 comments:

  1. Aku nak jugak tengok MB Kedah PAS tu buat kerja elok-elok, jaga orang-2 dia elok-2, kasi MP & ADUN bukan Islam drp DAP & PKR lebih jawatan & tanggungjawab untuk sama-sama majukan kawasan & negeri. jangan la pulun kat orang kita saja. Nampak tamak siot. Kasar tu. Islam lagu tu ka? Malu gua. Tak loghat ah kasi lepas 1 & 2 jawatan penting kps non-Muslim untuk lebih adil & toleransi.

    Bab ADUN BN lompat parti biaq pi mampus kat dia. Lantaq pi dia nak meroyan hingak kata Najib tutuh pungkuq dia ka, Saiful Bu-kari-ey tak syok kat dia ka, UMNO dah tadak teluq ka, lantaq pi. Jangan MB PAS tu jadi gatai mulut nak sambut depa jenis bangsat tu. Lantak dia jadi Bebas boleh geng dgn Zul. Konon la bebas kan? Naya ja karang tak pasai hilang negeri. Sultan mana nak Islam sangat..Sultan Pahang kot? haha

    ReplyDelete
  2. Bhai Hanz_Azdi...

    Perangai geng PAS Terengganu biler dapat kuasa dulu pon sama gak macam apa yang Azizan Razak nih buat... mmmm.... aper nak jadi la...

    Oit.. ayat lu tue bahaya bhai.... nanti kena sebat macam Kartika... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1