Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 June 2010

Jangan Boikot Israel



Tolong aaa... tolong jangan boikot Israel.. jangan plak sekat ekonomi Israel.. jangan buat sekatan langsung aaa... tolong aaa... jangan boikot Israel..

Sebab apa gua tulis ini macam... hahaha

Sebab kalu Israel kecik hati nanti.. habis la kita kat Malaysia nih... habis.. pasai apa habis... yer la... sistem komputer PDRM pon geng-geng Israel yang buat.. malah bekas pegawai risikan Israel (Shabak dan Mossad) pon terlibat sama dengan PDRM..

Nanti tak pasai-pasai jer kita boikot Israel.. balachi Israel kat Malaysia nih (PDRM) plak yang bantai kita... yer la... PDRM ngan Shabak/Mossad ader kerjasama... hehehe..

Wei... jangan la boikot Israel... Kerajaan Malaysia yang dipimpin oleh Najib Razak jugak yang sediakan dana untuk Israel melalui syarikat APCO Worldwide... Malah UMNO pon ader kerjasama dengan Israel nie.. ader mutual understanding... hehehe...

Nanti... kalu kita boikot Israel... UMNO akan marah.. biler UMNO marah.. dier akan buat macam-macam sekatan kat rakyat.. cukai akan dinaikkan... harga barang akan dinaikkan.. tol dan sebagainya akan dinaikkan... yang jadi mangsa kita gak... biler kita berdemo plak pasai boikot Israel... nanti FRU akan bantai kita... sebab FRU ngan Israel geng apa... hahaha...

Kalu tak geng.. macam mana agen Israel boleh kerjasama dengan PDRM.. hehehe.. so .. tolong aaa.. jangan boikot Israel...

P/S: Amacam ayat gua kali nih... hahaha.. reverse psychology kan.. hahaha



WE WILL NOT GO DOWN (Song for Gaza)
(Composed by Michael Heart)

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight...
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

(Gua rembat dari blog Cenanganu.... hehehe)

1 comment:

  1. Saya setuju pakat-pakat sokong geng Israel,pakat-pakat beli barang geng Yahudi Israel yang bersepah di Malaysia.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1