Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 June 2010

Tak Sedar Di Untung

Mmm.... mak gua selalu sebut perkataan nih... "tak sedar di untung" ..... biler dier geram sangat kat sesapa yang tak nak dengar cakap dier.. pastue biler ader masalah mintak tolong plak dengan dier...

Gua dapat call malam Rabu baru nih... mak gua bagitau yang adik beradik gua semua nak berkumpul di kampung (Perak) hari Jumaat baru nih... jadi... malam Khamis.. gua blah drive dari Kemaman balik ke Perak.... fuh... berjam-jam atas highway... jadi tak dapat la gua nak pi jumpa kengkawan kat Muktamar di Kota Bharu...

Pagi nih... biler gua bukak komputer... gua pi baca sana sini... gua terkejut biler baca satu artikel kat (Malaysiakini : Waspada dengan blog, 'luncai' luar parti)

Bukan aper... gua terkejut bukan pasai aper... sebab terkejut biler benda yang gua dah agak akan kuar dalam Muktamar... memang jadi kuar... hahahaha... mana tak terkejut.... ramalan jadi kenyataan... hahahaha...

Pada gua la.... takper la diorang nak teruskan dengan sikap "budus sumbung" (bukan bodoh sombong .... tapi lebih teruk dari tue..) ... teruskan la...

Kitorang blogger nih tak jadi kudis punya la... sebab kita tulis blog bukan sebab pasai "wa ampu sana, wa ampu sini" ... tapi.... pasai "amar maaruf nahi mungkar" .... pasai "yang adil disembah, yang zalim disanggah" ... pasai "biar lentur buluh dari rebungnya" .....pasai tue jer la blogger biasanyer tulis..

Jadi... biler ader la geng-geng pimpinan atasan yang panas punggung (pungkoq) pasai tulisan blogger nih.. mana tak benda macam nih kuar dalam muktamar... hahaha... tak terkejut la.. dah saspek dah...

Nih gua sekali lagi nak bagitau.... kalu PAS berterusan "budus sumbung" .... dan penuh retorik 'wala' mengkhinzir buta... maka selagi itulah pada gua... PAS takkan kemana punya.... hahaha.. last-last nanti... ader chan la kita tengok banyak katak pisang dok melompat kedalam tong taik UMNO/BN....

Masalahnyer .... sekarang nih... dah makin banyak dah menetas berudu spesis katak pisang nih dalam PAS.... tunggu masa jer... hahaha... macam la gua tak tau... tak sangka gua ... setelah lama gua bergelumang dalam dunia politik nih... akhirnya gua akan ader chan nak tengok katak pisang dengan banyaknyer... hahaha

So.... ini jawapan gua pada Hadi Awang....

"Bhai Hadi Awang.... gua saspek (kata asal respek) sama lu punya ilmu agama... tapi... pasai lu nampaknyer sudah dipengaruhi oleh geng-geng berudu yang menempel disekitar lu, gua rasa gua mungkin kena cek balik saspek (respek) gua pada lu. Lu jangan ingat berudu spesis katak pisang tue memang istiqamah ngan perjuangan PAS, walhal berudu tue lebih pentingkan perut dan bawah perut jer. We all know what you did last PRU .... hehehe"

"Lu ingat aaa.... lu orang boleh dapat pengaruh besar ker pada PRU akan datang tanpa bantuan blogger (orang luar nih)? .... Hahaha.... jangan mimpi la bhai..."

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1