Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 June 2010

Najib Razak Twin

Hahaha... gua dah lama cadang nak publish dua gambar nih... Setiap kali gua tengok cerita Hindi.. sure kalu mamat Anupam Kher nih berlakon, gua akan terotomatik teringatkan Najib Razak... hahaha... memang lawak... aper pandangan korang...


Ada samer ker idak... hahaha

5 comments:

  1. haha bleh la tahan.. tp muke mamat tu muke bersih dan baik.. muke najib muke rasuah dan bunuh org... ahahahha

    ReplyDelete
  2. hahahha muka sama hati lain-lain seorang perosak negara n seorang lagi pelakon huhuhuh

    ReplyDelete
  3. Bhai Love Perak...

    Hahaha... ader perbezaan besar tue.... hahaha...

    Bhai Restless...

    Memang samer... hahaha...

    Bhai Arus Perjuangan...

    Hahaha... pasai tue la gua publish.... hahaha


    p/s Aper-aper pon... mamat Anupam Khen tue dalam lakonan banyak yang sejibik ngan Najib Razak... bab giler pompuan... gelenyar dan sebagainya... hahaha

    ReplyDelete
  4. suke tengok anupam senyum gi2 putih bersih. Dgn suara sengau dia...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1