Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 June 2010

Persekutuan Katak-Katak Se Malaysia

Pergh... gua dengar khabar.. geng-geng katak yang melompat hari tue dari Pakatan Rakyat bercadang nak tubuhkan satu gabungan (persekutuan??) ... hahaha... diorang nak tubuhkan Persekutuan Katak-Katak Se Malaysia (PKKSM) atau Gabungan Katak-Katak Se Malaysia (GBBSM) ... hahaha...

Walau apa pun...pertubuhan/gabungan/persekutuan yang katak-katak nih buat.. gua nak tengok la.. sapa yang akan jadi Raja Katak... hahaha... sure takkan Zulkifli Nordin kot... hahaha... Takkan Zahrain kot... takkan Mohsin kot... takkan Wee Choo Keong kot... tapi mungkin Ibrahim Ali... hahaha..

Tapi kan.. kita tengok la... agak-agaknyer katak-katak ini semua nak buat deklarasi apa... sapa ketua diorang... katak-katak nih mana ader kesepakatan... sure bergaduh punya la...

Persekutuan Katak-Katak Se Malaysia nih tak nak ker amik Senatak Ezam Sesumpah tue untuk jadi ahli diorang... kesian la kat Senatak Ezam tue... hahaha... sedih dier kalu kena tinggal...

Oh yer... Persekutuan Katak-Katak Se Malaysia nih mana dapat dana nak beroperasi... takkan dapat dana sebanyak RM525 juta kot... hahaha... banyak tue... makan tak abis tue... hahaha... Atau mungkin dana yang diorang akan dapat nanti untuk operasi Persekutuan Katak-Katak Se Malaysia adalah sebanyak RM52.5 juta... 10% tue... hehehe... banyak gak tue...

Modal kena ader banyak... sebab nak melobi dan membeli katak-katak fresh yang akan melompat... kalu setakat RM52.5 juta tak la banyak sangat... maybe kena prepared tiga empat kali ganda dari itu... modal kena ader banyak la bhai... hahaha...

Lepas nih.. gua rasa kita semua akan dapat tengok katak pisang (warna hijau) plak yang akan melompat... lompat jangan tak lompat... katak pisang banyak jugak yang terliur dengan duit nih... bukan boleh kira.... tambah plak katak pisang nih banyak yang kurus kering... jadi... hulur skit pon boleh terbuntang gelap mata katak pisang nih.. hahaha... tue yang gua nak tunggu tue... berapa ekor katak pisang yang akan melompat lepas nih... hahahah

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1