Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 May 2010

Azizan Razak Apa Cerita

Selangor dan Pulau Pinang dah stopkan tak nak bagi peluang Sport Toto beroperasi untuk terima pertaruhan judi sukan... Lim Guan Eng dan Khalid Ibrahim dah tunaikan apa yang dikatakan... Nih cuma tinggal Kedah jer lagi.. Azizan Razak apa cerita???? takkan senyap ajer kot...

Inilah yang gua maleh sangat kalu pimpinan negeri jenis pandai agama.. dan rasa pandai serba serbi... nak nasihat kalu.. diorang bantai kat kita.. kata melawan ulama la.. kata melawan pimpinan la... kata ilmu tak cukup la... semua depa kata..

Gua walaupun tak sebulu ngan Khalid Ibrahim (personal issue)... tapi gua respek dier bab benda nih.. laju jer tetapkan pendirian... laju jer bertindak... tak tunggu... ini Azizan Razak nih nak tunggu aper.. nak tunggu wahyu Tuhan turun kat dier ka... orang pandai agama nih ... jangan dilawan.... macam siot jer..

Orang kalu lagi pandai agama.. dier akan lagi bertindak proaktif bab-bab isu halal haram nih... gua sebenarnya dari dulu lagi selalu maleh nak lawan geng agama nih... sebab selalu tue depa dok gua ayat macam-macam konon nak justifikasikan cara depa.. sedangkan depa sendiri tau yang depa tue syok sendiri... depa tau apa yang depa buat tue.. bukan menguntungkan depa.. tapi menguntungkan musuh depa... budus nak mampus nih...

Sori la... gua bukan tak respek ilmu agama Azizan Razak... gua respek.. malah saspek lagie... cuma... dalam bab strategi dan politik... Azizan Razak antara jenis kantoi punya... dier ingat Sultan Kedah dok backing dier... wei.. sori la... Azizan Razak... hang ingat depa nak backing hang.. sori la.. jangan mimpi nooo...

Sepatutnya Azizan Razak la MB yang pertama kuarkan arahan sekat benda haram nih... judi sukan nih... tapi... nampaknyer... dier masih tertidor... UMNO/BN dah prepare nak amik alih negeri dier pon dier tak sedor lagie.. dier dok rasa terhibur konon terlalu banyak sokongan .. malah dari puak UMNO pon konon sokong kat dier...... wei.. jangan mimpi la UMNO ngan Sultan nak sokong hang... takder masa depa...

Sekali lagi gua nak ingatkan.... lu Azizan Razak... apa cerita ngan sekatan judi sukan nih... takkan senyap jer... gua takut nanti.. tak pasai-pasai dier kata yang sebagai MB Kedah.. dier takdak kuasa nak sekat Sport Toto kat Kedah dari terima pertaruhan judi sukan... kalu ini macam jadi... hehehe... memang la memang... hancaq la jawabnya...

Tolong aaa... Azizan Razak ooi.. jangan jadi MB kayu aaa....

3 comments:

  1. Aku paling meluat keja pimpinan PAS buat perangai lagu ni...lembap macam sial, benda senang jadi susah...PAS Kedah jangan la cakap besaq & tunjuk ek na, buat keja tu buat elok-elok kami semua nak tengok hangpa boleh ka tak ni...Kot hangpa semua tengah gabra kepala jingga pasai rakan PR dari PKR nak lompat jadi bebas tapi sokong BN ka? Padan ka hangpa jugak hangpa tak jaga & layan elok-elok pun. Hat lain elok tu aku terima kasih la na...tapi yang mana keja hangpa kerajaan pimpinan PAS yg masih lemah, lembap, lengai macam siput ba** tu hangpa usaha la perbaiki imej hangpa. Malu Islam kalo hangpa loghat sangat, asyik tunjuk kuat dgn rakan PR yg hat orang bukan Islam tu. Tolak ansuq la sikit. Tak rugi sesen pun.

    ReplyDelete
  2. Bhai Hanz_Azdi...

    Tue la pasal...

    Bhai Restless...

    Sabar pon ader had dan hari dier... (hadhari??? hahaha)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1