Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 May 2010

Hero Islam

Oit.... mana dier itu hero Islam... mana dier itu Zulkifli Nordin... biler mau lead DEMO ANTI JUDI nih... woi.. dah tuli ker Zul ooi... takkan tak nampak dan dengar... buta ker aper...

Nampak sangat la Zulkifli Nording nih cuma berlakon jadi hero Islam... berlakon bhai... siapa pon boleh.. ingat... Denzel Washington pon boleh berlakon jadi Malcolm X .... sedangkan dier tue kafir.. boleh berlakon sebagai orang Islam...

Hans Isaac yang bukan Islam tue pon pernah berlakon sebagai orang Islam... abis tue... lu ingat susah sangat ka mau berlakon jadi Islam nih... Silap-silap... Zulkifli Nordin tue pon berlakon sebagai orang Islam....

Setakat jadi Islam... tapi tak beriman dan beramal... apa guna.... memang ramai yang masuk Islam... tapi haram tak beriman dan beramal pon... kayu jer... orang Islam yang beriman dan beramal pastinya akan sensitif kalu bab isu yang berkaitan dengan hukum yang Allah Taala tetapkan tue...

Ini .. isu perkataan Allah jer yang dijaja oleh Zulkifli Nordin.. nak tunjuk yang dier tue Islam... bhai... itu berlakon jer tue... perkataan Allah tak akan menyebabkan orang kufur la bhai.. tapi.. menghalalkan yang haram tue la yang boleh sebabkan kita jatuh kufur... jadi kafir laknat.... tue .. judi tue... Kerajaan Malaysia dah halalkan dah... huh.. pandai-pandai jer lawan hukum Allah...

Nanti yang kena bala.. bukan Najib Razak sorang... tapi satu Malaysia nih... kena kifarah... bangsat betul la....

Hero Islam nih gua nak tengok sampai biler dier akan senyap... hahaha.. gua rasa la.. sebab dier senyap nih .. bukan pasai apa pon... sebab dier dah dapat habuan melompat hari tue dari Vincent Tan ... jadi takkan nak lawan tokey... Ala Zul... lu tak payah la nak berlakon yang lu tak dapat something sebab jadi MP Bebas.... tak payah la...

Lu sudah takder kredibiliti.. integriti.. apa lu cakap lepas nih.. tada sapa percaya.. serupa itu budak jaga kambing yang terpekek terlolong pedajai orang konon ader serigala nak makan dier punya kambing... lu serupa la itu budak..

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1