Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 May 2010

Disorok Hantu Kopek

Kes S. Shamala dah makin panas nih... tapi dimana aaa.. Zulkifli Nordin... takkan dah disorok Hantu Kopek kot... hahaha.... penat la camnie... kata jadi hero bab agama nih... takkan boleh kena disorok dek Hantu Kopek.... takkan Zulkifli Nordin tak reti nak baca Ayatul Kursi...

Err... atau ... dier cuma pandai baca ayat kerusi Parlimen jer... hahaha... yer la ... yang lain dier maner reti... hahaha... hati dah kelam... macam mana nak baca Ayatul Kursi... hehehe.. yang ingat cuma ayat Kerusi Parlimen jer la.. hahaha... janji kerusi... kalu meja plak.. tak ker kantoi... hahaha...


Semenjak dua menjak dapat laba banyak nih... semenjak dah duduk bawak "payudara' Hantu Kopek nih... terus tak nampak apa yang berlaku.... patutnya dier jadi hero la... serang Mahkamah... bawak geng-geng macam PERKOSA PERKASA ker....hehehe... konon pertahankan agama dan hak kepentingan Melayu...

Tapi... la nih kecut... dah kena sorok hantu kopek yang bernama Rosomak.... @ Rosmah Mansor... hahaha....

Piiiirah... konon hero la.... macam siot jer...

Woi... Zulkifli Nordin.... mana ko... sampai biler ko nak menyorok kat bawah "kopek @ tetek" Hantu Kopek tue... takkan sampai PRU13 kot.... takder telor ka nak jawab ngan gua....

7 comments:

  1. Fitnah, kejian , nista..memang sinonim ngn pengikut PAS sekarang nie, ajaran wali trompah kot..

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Mana plak fitnahnyer...
    Mana plak kejiannyer...
    Mana plak nistanyer....

    Dah....

    Benda betul....
    Bukan tahyul...

    Lain kali.. kalu takder telor... jangan komen kat sini... hahaha... hanya yang ader telor jer (yang bukan guna Anonymous) dibenarkan mengomen... hahaha

    Lu nak defend Zul Kulim ka atau lu memang Zul Kulim.... dua-dua pon pada gua memang takder telor...

    ReplyDelete
  3. bhai

    antu kopek dah makan telor dia hee hee hee

    gua pon antu gak gua dah makan telor laki antu kopek kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Bhai Hee Hee Hee...

    Antu kopek ader laki ker... kalu antu kopek ader laki... sure laki dier antu teloq lanjut.. selayut... hahahaha

    ReplyDelete
  5. Menyampahnya aku tengok muka zul kulim ni

    ReplyDelete
  6. aishhh..mudahnya jadik kaya depa ni.jual maruah sket,kaya!gua keje siang mlm,padan cukup² suap ke mulut anak bini je.tp syukran la.gua ada maruah lagi..keh keh keh.

    ReplyDelete
  7. Bhai....

    Memang la tak patut.... makan duit tak kira halal haram... memang la cam lahanat...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1