Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 May 2010

Sudah Dapat Ka Duit Selebihnya

Woi tuan tuan puan puan orang kampung..... Felda Sg Buaya... sudah dapat ka duit selebihnya??? sudah dapat ka duit balance??? Takat dapat RM1000 dan kertas kosong tulis RM49000 ... aper ker jadahnyer...

Patut yang lagi RM49000 tue dah dapat tunaikan dah.... nih gua dengar citer... senyap jer... duit tak ader lagi.... belum boleh tunaikan....

Hahaha... sekali sudah ke tipu lagi... patut dapat RM490000 ... tapi.. yang dapat cuma RM49000..... itupon kertas kosong jer... hahahaha.... haramjadah betul... senang kena tipu... siapa yang kena... Orang Melayu gak yang kena tipu....

Orang Cina kat RASA .. plak untung..... dapat dah cash kan cek bernilai RM3 juta tuh... hahaha .... kan untung camtue... ini tidak... pakat kena tipu jer la orang Sg Buaya...

Kalu nak dapat balance nyer.... hahaha... senang jer... doa kasi mati cepat itu P. Kamalanthan...... baru ader PRK lagi sekali... hahaha... errr.. dah nak masuk 2 minggu dah nih... tapi tak nampak pon bayang P. Kamalanathan nak sewa mana-mana rumah kat Hulu Selangor nih....

Dier dah pindah masuk senyap-senyap ker... cuba korang cek kat mana-mana Felda... dier sure takkan lepak kat estet punya.. pasai dier terlebih Melayu dari orang Melayu di Felda... hahaha....

Atau... dier pon sudah kong kali kong... tak mau pindah ke Hulu Selangor.... setakat bukak opis jer .. hahahaha... pindah.. sori la bhai... haram dier nih akan pindah punya...

Tapi... apa-apa pun.... gua saspek la kat orang Sg Buaya (Crocodile River).... sebab mudah sangat kena tipu... hahaha... orang Melayu... bagi kertas jamban pastu tulis RM49000 pon diorang sure percaya punya... tapi kertas tandas tue takder value... sama macam Samy Vellu... suda tada value... hahahaha...

Yabedabedu... senang aaaa.. nak tipu Melayu nih.... hahahaha

4 comments:

  1. mat disco dancerMay 6, 2010 at 4:05 PM

    hello bhai,itu org crocodile river jangan lupa minta bunganya sekali,RM49000 x 15 tahun(bunga).wow!! banyak tu.....

    ReplyDelete
  2. bro.. ada yang dah dapat..
    tapi pada teman..
    ibarat pencuri curi RM50 dari teman..
    pastu pulangkan balik RM10..
    kena ke teman ucap terima kasih kat pencuri tuhhh!!

    ReplyDelete
  3. Bhai Sunsnake@BudakBalun...

    Yang dapat tue JKKK ker... hahaha.... sebab gua dengar memang masih tak dapat lagie... hahaha...

    Nak ucap terima kasih.... sori maniam la....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1