Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 May 2010

Sanggup Berperang Pertahankan Kedaulatan Negara

Bhai.... kalu orang lain... diorang sanggup berperang pertahankan kedaulatan negara.... tapi Malaysia.... macam orang takder telor... bagi free-free jer kat negara lain.... konon menang-menang la.... bodoh ker aper....

bagi yang buta sejarah.. gua nak ingatkan lu orang ngan Perang Falklands pada tahun 1982 antara Argentina dengan United Kingdom.... Kepulauannyer bukan la besar mana pon... lokasi dekat dengan Argentina... dekat selatan Lautan Atlantik....

Tapi.. pulau punya pasai... kedaulatan punya pasai.... 255 askar UK terbunuh... dan 649 askar Argentina jugak mati.... termasuklah 3 orang awam penduduk pulau Falklands.... giler aper.... yang paling gua tak lupa.. bilamana peluru berpandu EXOCET buatan Peranchis milik Argentina telah memusnahkan kapal HMS Sheffields...

Bayangkan la.... pasai pulau sebesar itu.. pasai kedaulatan jer... dua negara besar berperang... pada zaman moden pulak tue... dengan pelbagai peralatan canggih.... yang mati tue... tidak sia-sia sebab usaha diorang pertahankan hak negara diorang.. dan kedaulatan negara diorang....

Tak kisah la pulau tue milik sapa sebenarnya.. itu semua tak penting... yang penting sekali... diorang sanggup perang pasai benda kedaulatan nih...

Tapi... kat Malaysia.... ader Perdana Menteri pon bodoh... boleh kasi free jer kedaulatan negara... siap bangga lagi.. kata ini semua menang-menang.... bodoh ker aper.... Rais Yatim pon satu bodoh gak.... ader PHD tapi bodoh.... win-win la konon.... ini semua bodoh punya benda...

Korang tau dak... kalu Indon la kena macam nie... sure diorang lancarkan perang punya.. sama gak ngan Singapura... diorang akan sanggup perang... tapi... PM Malaysia... takder telor punya jenis manusia.... susah la camnie...

Harap nampak hebat dan berani depan rakyat sendiri.. belasah rakyat... bunuh rakyat sendiri.... bodoh... ader polis pon bodoh gak.... ader askar.... pengecut.... boleh blah la...

Ini lah contoh paling utama PENGKHIANAT NEGARA .....

8 comments:

  1. slm sysop, hr ni kali pertama sy bc blog anda. sy setuju dgn apa yg ada dlm entry ini

    ReplyDelete
  2. sy sokong pandangan anda sysop. cuma sy tk dpt dedah identiti. tak ada pride punya negara! sy ikuti perkembangan mindnoevil. apa2 pun sy tinggal di selatan lembah klang. kalau ada ms boleh kita jumpa2 minum kopi

    ReplyDelete
  3. hahaha.gua mampu gelak je.dlm hati menangis.seinci seinci bumi kena pau kt org.ckp berdegar degar,telow diramas dek org jgk..nasib nasib..

    ReplyDelete
  4. Bhai Anonymous...

    Terima kasih sebab paham dan tahu apa yang gua maksudkan dalam artikel nih.... diorang nih takder perasaan terhadap maruah negara nih..

    Bhai Restless...

    Dah tak larat la nak nangis... telo diorang yer yang patut diramas... gua punya masih elok lagie... belum jadi telor tembelang... hahaha

    ReplyDelete
  5. err..yg gua maksudkn telow diramas tu..org UMNO la.bukan lu.tk tau la kalau lu nk masuk UMNO..wahahaha..

    ReplyDelete
  6. malaisi ada daulat ker? palat adala...... cilakak punya rakyat yang memilih pemimpin sial, apapon yang terjadi kalau malaisi dijajah semula.... musuh kita adalah amno, tak kirala sasudara ke sape ke masa tu kita kena tebas,kalau mereka dah tak de baru aman agaknya........

    ReplyDelete
  7. Hahahaha....

    Malaisi maner ader daulat lagi.... ader sotan pon tunggul...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1