Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 May 2010

Demo Bantah Judi Sukan

Bhai... gua setuju kita anjurkan demo bantah judi sukan... memang patut pon kita anjurkan... kalu kita orang yang mengaku Islam tapi... masih buat tak kisah jer bab hukum hakam nih... mmm... tak tau la gua nak kata camana... aper jenis Islam la nih...

Patutnya... demo bantah judi sukan nih bukan PAS yang lead.... tapi.. Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang lead bab agama nih... Jamil Khir yang patut lead.... pastue... para Mufti dan Ahli Jawatankuasa Majlis Fatwa Kebangsaan yang lead... dan yang paling patut sekali .. adalah para Sultan dan Raja-Raja Melayu yang "kononnya" (gua tak hina institusi sultan aaa... jangan bodo baca "out of context") menjadi penaung dan payung Agama Islam di Malaysia... tak pon.. geng-geng kat JAKIM dan IKIM yang tolong sama lead...

Patut diorang nih la yang lead.... tapi... hehehe... yang geng-geng gua sebutkan kat atas nih... gua rasa ... takkan nak turun dan lead the demo.... depa setakat tengok jer dari rumah atau opis diorang jer... sokong pon tidak... membantah demo yang dibuat tue mungkin la...

Sebab apa... sebabnyer.. diorang nih dah kenyang ... biler dah kenyang... tue yang tak boleh nak bergerak tue... kenyang apa.... tau-tau sendiri sudah la...

Biler pikirkan balik aaa... pasai apa jadi camnie... kenapa geng-geng yang konon menjaga kepentingan Islam dok buat pekak nih.... rupa-rupanya... memang ader hadith Rasulullah yang cerita bab nih... kat akhir zaman... pemuka-pemuka nih makin banyak... dan yang menjahanamkan Islam tue bukan orang lain.... orang yang kononnya menjaga kepentingan Islam...

Oh yer... PERKASA dan PEKIDA gua tak dengar pon komen diorang bab isu judi nih... atau memang PERKASA dan PEKIDA ader jugak join tumpang sekaki ngan projek Vincent Tan nih... hahaha... oh yer... YADIM aper cerita... takkan senyap gak...

Buat sesapa blogger yang kat Perak tue.. tolong aaa... cek tengok.. sama ader Mufti Harussani ader join samer... kat KL dan Selangor... telong tengok yer.. ader tak Jamil Khir Baharom join demo... tengok sama ader tak Mohammed Khusrin pengarah JAIS tue turun sama demo... hahaha...

Oh yer... lupa la pulak.... tolong tengok sama Mashitah Ibrahim, Ma'amor Osman dan Pirdaus Ismail bekas imam besar masjid negara tue ader tak join demo.... hahaha....

Nakhaie dan Dasuki Ahmad.. for sure takkan turun punya.... diorang dah jauh tersesatnyer... hahaha

4 comments:

  1. nak harapkan diorg turun?
    mimpi!
    big mouth dlm media la paling kurang pun..
    haish..
    mcm2..

    ReplyDelete
  2. Bhai Aduka...

    Bukan apa... sajer jer.. nak tengok diorang nih takut kat Allah S.W.T atau takut kat Barisan Nasional..

    ReplyDelete
  3. bro cipan...orang2 yg lu sebutkan tu tak dtg sebab diaorg menyorok kat dapur sibuk jaga periuk nasi,itu lg penting pd diaorg drpd nak jaga agama.

    ReplyDelete
  4. Bhai Agas...

    hahaha... point lu ader betul la... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1