Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 May 2010

Bila Katak Hero Islam Berbunyi

Ong.... Ong... Ong... begitulah biasanya bunyi katak... la nih... biler katak hero Islam berbunyi... nampak sangatlah agenda katak itu sendiri... hahaha.... katak Hero Islam (Zulkifli Nordin) tue cuma akan berbunyi biler kena dengan agenda dier sahaja...

Biler dalam kes S. Shamala.... katak hero Islam (Zulkifli Nordin) nih.. haram... langsung tak bersuara... senyap sunyi macam sedang duduk bawah tempurung.... macam siot jer...

Nih sekarang dier bersuara pasai dier dah konfiden (yer la.. dah banyak dah duit diberi)... yang ader 3 atau 4 ekor katak lagi akan melompat.... Negeri sasaran dier kali nih.. bukan Selangor la bhai..... tapi.... akan kena Kedah dulu la...

Katak-katak kat Kedah dulu akan melompat...

Isu nih gua dah tau lama dah... siapa dalangnyer pon gua dah tau... hahaha.. unsangkarable la biler Zulkifli Nordin nak cakap pasai nih... hahaha... Takper...

Apa-apa pon... gua nak ucapkan terima kasih la kat Zul Kulim nih... pasai dier mengesahkan info gua.... hahaha... kalu bab tarikh ... hahaha.. jangan la Azizan Razak terkezut plak kalu yang melompat tue bukan melompat sorang... macam yang Azizan Razak nak... tapi sederap 3 ekor katak sekali.... hahaha...

Gua dah dapat tahu tarikhnyer... tapi untuk tak nak kasi lebih kecoh... gua cuma nak bagi roughly jer tarikhnyer... hahaha.....

Amacam kalu tarikh nih.... 15 Mei 2010.... amacam.... ader okey tak kalu pada tarikh nih diorang melompat.... hahaha... Sure tak sempat nak buat apa-apa... hahaha... errr... takkan 3 orang sekali kot.... bhai... bukan setakat 3... tapi 5 la bhai... 5 orang la... hahahaha....

Pada 16 Mei 2010 plak... hehehe.. kat Selangor plak akan kecoh... hahahaha... tunggu dan lihat...

Oh yer.... Zulkifli Nordin.... apa komen lu pasai kes S. Shamala... lu kan loyar... gua cuma engineer jer.... hahaha... kasi tau la... tak mau komen ka... kata lu hero Islam... so berbunyi la....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1