Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 April 2021

Betapa Bebalnya Seorang Perdana Menteri Malaysia

Bhai/DeeDee semua...

Cukupkan grafik ini menjadi satu kenyataan bahawa dalam sejarah penubuhan Malaysia selama ini.... Perdana Menteri yang ke 8 inilah yang memang memalukan. PM yang bebal... PM yang tak tahu prosidur undang-undang... PM yang buat undang-undang macam mainan dan lelucon.

Gila betul la... Ingat main-main ja ka buat tandatangan dokumen undang-undang guna nama glamer dan bukan nama sebenar... Ingat dokumen terkait undang-undang tu bahan lawak ka? Bodoh la kalu jadi Menteri punya la lama... dari jadi Menteri Besar sampailah ke Perdana Menteri pun tatau nak guna nama betul? Giler aaa..

Agak-agak lu orang la... berapa banyak la dokumen yang boleh diklasifikasikan sebagai "Null and Void" sejak zaman dier jadi Menteri Besar Johor lagi nih??? Adoilah...

Ingat media asing tak pick-up ka ini cerita... Adoilah,,,, memalukan lar..


Ini kita panggil DUNGU ....


3 comments:

  1. Hari2 suruh orang ikut sop. Skrg dia sendiri sewenang2nya langgar sop. What a bloody stup*d idiot!

    ReplyDelete
  2. masa pm4 nama dia apa
    tak kan ini matde tak tau atau buat tak tau
    sebab sokong dia

    laslas terbungkar jugak di dunya ni
    di akhirat entah berapa bnayak lagi

    sapa ynag bangang mana kadamkadam dia ynag kata
    pandai pandai belaka selama ni

    masa jadi calon pru spr istihar nama dia apa
    selama ni

    ni pun kes bangang jugak kalau hakim jadi tukang dengar saja

    Beliau berkata hakim mempunyai hak untuk menyoal saksi bagi mendapatkan penjelasan semasa memberi keterangan tetapi tidak boleh melakukan pemeriksaan utama atau pemeriksaan balas dan menyoal saksi sehingga keterlaluan

    takkan hakim hnay dengar cerita pendakwa n pembela
    mestilah kena tanya saksi n tertuduh
    untuk dapat gambaran dalam mahkamah
    apa makasud tak bolih nyoal saksi sehingga keterlaluan
    masa kes toya dulu takkan hakim tak bolih tanya tanya tertuduh
    ada tak orang suruh

    ni lagi satu bangang
    Saya ingin menegaskan kembali bahawa walaupun Indonesia merupakan negara berpenduduk majoriti Muslim, bahkan yang terbesar di dunia, namun Indonesia bukanlah negara Islam,” tutur Ma'ruf seperti dilaporkan Tempo.

    sia sia Allah bagi negara teramai umat Islam tapi sayang puak pemnerintah bukan dari golongan soleh
    tapi dari puak otak tinggalan belanda
    nila jadinya memangg gampang

    orang beriman hidup ikut acuan yang disediakan olih Allah
    bukan acuan puak kapir

    Shibghah Allah. Dan siapakah yang lebih baik shibghahnya daripada Allah? Dan hanya kepada-Nya-lah kami menyembah.

    138. صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ (Shibghah Allah) Yakni celupkanlah (masukkanlah) diri kalian dan keluarga kalian ke dalam Islam karena islam adalah shibghah Allah (celupan-Nya) dan berpegang teguhlah dengannya.
    Dan celupan akan memasuki setiap bagian barang yang dicelupkan, demikian juga Islam akan mengubah keadaan orang yang berpegang taguh terhadapnya. Awal mula dari hal ini adalah orang-orang Nasrani dahulu mencelupkan anak-anak mereka kedalam air yang mereka sebut dengan al-Ma’mudiyyah. Mereka melakukan itu untuk membersihkan anak-anak itu, dan apabila ritual itu telah selesai mereka mengatakan: sekarang mereka telah menjadi orang Nasrani yang sebenarnya. Maka Allah membantah mereka dengan ayat ini.

    ReplyDelete
  3. Bukan piem teman.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1