Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 April 2021

Cakap Tak Pandang Kiri Kanan

Bhai/DeeDee semua...

Gua gelak jer biler Rais Yatim bawak isu "Kenapa wakil rakyat tidak digantung tugas jika ada kes Mahkamah" ..... hahahaha.... sebab bukan aper.... persoalan yang dier bawak nih rasanya dier cakap tak pandang kiri kanan...

Bukankah satu masa dulu Rais Yatim nih ader kes Mahkamah ... kes Rogol Amah .... yang mana tertuduh adalah dirinya sendiri.... Masa tu bukan setakat tidak digantung tugas dier sebagai wakil rakyat... tapi tugas dier sebagai Menteri pun masih berjalan tanpa digantung...

Semua orang tahu... sebagai Menteri... ader banyak benda yang boleh dibuat dibelakang tabir... dari segi kuasa dan arahan.... Rais Yatim tak payah nak sembang la bab integriti dan tadbir urus..... sebab dier sendiri pon pernah salahgunakan benda-benda nih....

So.... kalu masa diri sendiri dulu ader kes Mahkamah pun masih berpeluk ngan kuasa... tak payah sembang la nak suruh orang lain ikut prosidur bagai.... Ini semua macam celaka jer... Serupa haramzadah jer...

Ader paham ka???



2 comments:

  1. Pemimpin2 masih berpijak di bumi nyata bhai kerana tahu rakyat (Melayu) masih bodoh hahaha.

    ReplyDelete
  2. Robekngah...di robeknya si rais yatim kat bahagian tengah..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1