Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 April 2021

Parti Pejuang Perasan Bagoosh

Bhai/DeeDee semua...

Satu benda dengan Parti Pejuang adalah ianya cuma sekadar parti picisan... parti serpihan... parti cap ayam...  Parti yang akar umbi cuma ader secotet jer... lagi mau sembang besar... perasan bagoosh... Hahhaa

Pada pandangan gua... Parti Pejuang nih sebenarnya hanya level Parti Putra jer...

Kalu masuk bertanding pun ... nak dapat menang undi memang payah... tambah lagi kalu bertanding secara sendirian... Berapa sangat lah akan dapat pengundi atas pagar...  penyokong dan pengundi PAS atau UMNO atau PH sohih takkan beri undi kat Pejuang..

So... berapa agaknya yang PEJUANG boleh dapat???? 100 undi?? 200 undi?? 500 undi...

Hahaha



3 comments:

  1. Ego trip sek_q mamak rejected by 99% PH voters!

    ReplyDelete
  2. Apa yang pasti lepas PRU 15, Pejuang ka, Tun ka, kluster ka, pengkhianat ka, semua bakal bungkus. Rakyat sekarang ni dah nampak puak2 kluster, pengkhianat dan lebai2 mata duitan semuannya musuh rakyat dan tak lebih dari parasit dan lintah yang dok kenyang atas darah dan keringat rakyat. Puak2 dewata pun dah mula rakyat tengok sebelah mata je. Ingatlah bahawa golongan muda dan generasi X, tak mudah tertipu dengan dongeng ketuanan melayu dan umpanan2 penunggang agama. Lambat laun, kuasa rakyat akan kasi semua lintah2 dan pengkhianat ni masuk dalam longkang sejarah. Rakyat sekarang tunggu masa je. Rakyat dok tengah berlapar dan bersusah payah, golongan elit semua kenyang dan bermewah. Come GE15, semua bakal terbongkang nanti. Sekarang ni rakyat dah sedar, rakyat yang jaga rakyat, puak2 atasan ni boleh pi mampus pun takde kesan kat rakyat. #kitajagakita tu bukan hanya untuk Covid tp utk semua hal berkaitan dengan rakyat. We will be waiting to kick you to the curb. Just you wait!

    Nick.

    ReplyDelete
  3. Yang penting bukan PELIWAT & PENYAMUN. Hihihikikikihahahakahkahkah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1