Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 April 2021

Kalau Semua Negeri Buat Macam Ini Memang Bagoosh

Bhai/DeeDee semua...

Gua setuju dengan apa yang dicadangkan oleh PKR Negeri Pahang... Payah kalu tetap ader kerjasama dengan Mahathir Mohamed dan PEJUANG....  dari dulu lagi gua berpandangan yang sama... walaupun ramai rakan blogger lain bencikan gua dan singkirkan gua... bilamana gua kata ngarut ja buat kerjasama dengan Mahathir Mohamed...

Akhirnya apa yang gua katakan itu terbukti benar belaka...

Malah gua disingkirkan dari JEBONESTA pon sebab benda yang sama... sebab gua terang-terang tulis masa tue artikel yang menentang Mahathir Mohamed.... Hahaha.. walaupun perkataan JEBONESTA tue gua yang cadangkan pada awalnya.... Hahahaha... tapi pasai ramai yang bangang dalam JEBONESTA yang dok puja Mahathir Mohamed.... gua blah jer la..

Aper pun... benda dah proven tested... even Hishamuddin Rais (Tukar Tiub) pon boleh sokong Mahathir Mohamed... dan kena gelak dan maki la ngan gua... Hahaha

Takpa... jadi tindakan PKR Negeri Pahang yang menolak sepenuhnya Mahathir Mohamed dan Parti PEJUANG memang gua alu-alukan... patut semua negeri lain pon sama...

Jangan membodohkan diri berkali-kali...

Hahaha



2 comments:

  1. Bhai gua rasa tt tu makan daki dengan atok. Tak pernah pun tt dok kondem kekayaan luar biasa anak2 atok. Cash is king masih relevan gamaknya haha.

    ReplyDelete
  2. Khas pada walaun Tun yang buta perut, buta mata dan buta segalanya. Rakyat mahu politik matang bukan politik acah acah power atau politik nak geli geli kan rakyat sambil fitnah jijik.

    Bukan untuk membela Zahid atau Anwar tetapi … sbb bossku tetap steady

    Video Sandakan yang melibatkan Haziq dan individu aawwwuuu..!!

    – Ada unsur jenayah dalam video berdasarkan undang-undang negara.

    – Kedua-dua yang terlibat tidak membuat laporan pada ketua polis yang dilantik oleh Tun Mahathir Moohammad lebih 2 tahun lalu tetapi salah seorang membuat pengakuan melakukannya kepada polis semasa disoal siasat, seorang lagi menafikan. Sampai la ni samada kes lesap atau diperap.. wallahualam bisawap..!!

    – Rakaman CCTV individu yang masuk ke dalam bilik juga diambil keterangan oleh ketua polis yang dilanti oleh Tun Mahathir Mohammad.

    – Orang yang mengaku melakukannya dengan berani mencabar seorang lagi untuk menyaman beliau tetapi seorang yanh lain tidak berani.

    – Ketua Polis yang dilantik oleh Tun Mahathir Mohammad itu mengatakan video itu sah tetapi tidak dapat mengenal pasti orang di dalamnya oleh itu peguam negara, Tommy mengatakan tidak ada tuduhan (NFA).. walahualam bisawap... pooodahh tambyy..!!

    Sementara itu dalam tuduhan audio Zahid-Anwar:

    – Kedua-dua orang menafikan.

    – Tidak ada unsur jenayah yang dilakukan didalam audio berdasarkan undang-undang negara.

    – Kedua-duanya belum membuat laporan polis.

    – Tetapi Ketua Polis lantikan Tun Mahathir Mohammad mengatakan bahawa mereka akan menyiasat untuk mengenal pasti orang tersebut. Akta celah mana nak diguna wallahualam bisawap..!!

    - Bukan nak bela sangat Anwar - Zahid cuma rakyat tengok dah naik meluat rekayasa bodoh bangang ini..!! Cuma walaun kartel kerala yang terkinja kinja riang ria..!!

    - Banyak kes tertunggak walau lapuran polis dibuat. Jho Lo lesap dikatakan jadi beruang, Nik Faisal lesap tak dapat dikesan Zety dan keluarga tiada tindakan kebarangkalian lesap juga amat tinggi.

    - Bukan nak bela sangat Anwar - Zahid cuma elok saja dibuang pegawai tinggi lantikan Tun Mahathir Mohammad ini... rakyat dah naik meluat dan naik menyampah drama bodoh bangang ini.

    - Rakyat dah celik mata dan rakyat tak bodoh dan bangang terima bulat bulat apa yang cuba di hidang depan mata. Politik bodoh bangang ketinggalan zaman hanya laku 22 tahun 22 bulan yg lalu. Ingat apa yg berlaku pada fitnah Prebet Adam dan syuhada Jalil Ibrahim. Rakyat muak politik sial rakyat mahu politik matang dan politik fakta. Bukan poitik fitnah sambil politik geli geli acah power... puiiiii..!!



    #buangkartelkeralaselamatnegara

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1