Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 April 2021

Ini Sudah Bagoosh

Bhai/DeeDee semua...

Sebenarnya berita macam ni la yang gua suka... sebab berita macam nih memang amat ditunggu-tunggu.... Ini sudah bagoosh... Hahaha

Pas akan mengekalkan kerusi tradisi parti itu yang dimenangi dalam pilihan raya umum (PRU) lepas bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15) nanti. Kenyataan Ketua Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Dr. Nik Muhammad Zawawi Salleh itu sekali gus memberi gambaran Pas tidak akan sewenang-wenangnya memberikan kerusi tersebut kepada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) dan Gerakan atau parti komponen Perikatan Nasional yang lain.

Hahaha....

Berita macam nih la yang memang sepatutnya keluar dari mulut PAS... baru jelas dan nyata... Hahaha... tak berselindung lagi... Tak perlu pon PAS hipokrit.... Jadi pastinya ini memang tujuan PAS untuk PRU15 nanti...

Bagooshlah...



1 comment:

  1. Ada sesapa ke yang terkejut atau hairan dengan perkembangan terkini "kerjasama" PPBM dengan PAS ni? Come on lah! Ini kerjasama penyangak dengan penyamun. Dua2 jenis kaki khianat, so memang sah dua2 parti criminal ni akan berebut dan bertelagah waktu berbahagi habuan. Dua2 sedar kalau lebih banyak dapat kerusi, lebih banyak dapat kuasa dan lebih banyak dapat pegang portfolio kementerian2 yang "berisi" dan lebih banyak ghanimah yang dapat disapu bersih. Ada ke orang melayu ingat yang mangkuk2 ni dok berebut kerusi untuk "menjaga" orang melayu? Untuk menegakkan hdud dan Islam? Depa berebut kerusi kononnya dengan lebih kerusi depa bertanding, kebarangkalian dapat menang tu besar dan bila banyak kerusi dimenangi, mereka yang dapat pegang perbendaharaan negara dan lebih senang untuk di lanyak dan di bantai. Kepentingan orang melayu dan Islam? Bagi depa "who cares"? orang melayu je yang bodoh tertipu dengan loceng aiskrim "perpaduan melayu dan kemuliaan Islam". Benda tu semua propa je dan langsung takde dalam agenda depa bila jadi kerajaaan. Buktinya? Kerajaan sekarang ni pun kecut dan takut nak sebut "melayu dan islam" bila kena sergah dengan MCA dan MIC. Ko ingat depa akan ingat kat melayu dan Islam bila dah dapat kerusi empok dan laba jawatan dan kementerian nanti? Jangan harap le! Padang Merbok tu pun dah sunyi dah sebab PAS dah hilang nafsu untuk berhimpun. Buat apa berhimpun bila dah kenyang dan perut dah buncit dengan ghanimah kan? Buang masa je dok berhimpun dan protes2 ni?

    Nick.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1