Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 April 2021

Kerja Gila Potong Kemaluan

Bhai/DeeDee semua..

Satu part yang gua terkejut bila baca cerita ini di media adalah bagaimana kejamnya manusia yang buat kerja gila potong kemaluan orang lain... Ini memang gila.... Kejam sangat... sebab ianya akan menyebabkan orang tersebut cacat...

Jadi... apa kaitan yang gua nak kutip dari citer nih??

Camnie.... Ko bayangkan la betapa tersiksanya orang ini... walaupun nafsunya ada... tapi disebabkan tiada kemampuan akibat dari kecacatan ini.. maka terpaksalah disimpan dipendam perasaan itu... huhuhu... 

Samer la macam Abdul Hadi Awang....  walaupun nafsunya ader untuk jadi Perdana Menteri Malaysia... tapi disebabkan tiada kemampuan untuk menguasai majoriti undi di Parlimen... maka terpaksalah disimpan dipendam perasaan itu...

PAS ... walau pun membawa label Partai Islam... pada gua tetap takkan mampu menguasai politik Malaysia selagi mana mereka membawa kejumudan yang ekstrem dalam berpolitik dan beragama... Sebab walaupun 100% rakyat Malaysia nih terdiri dari orang Melayu Islam.... tetap takkan PAS dapat berkuasa...

Sebab rakyat Malaysia yang rasional pastinya akan menolak kejumudan dan tindakan ekstrem... Itu sudah pasti... Confirm... Jadi tak payah la berangan... jangan jadi macam kes dibawah nih... dah tak mampu dah... huhuhu



2 comments:

  1. Bosku kena bayar cokai pendapatan 1.7 billion hengget... kikiki

    Cokai pendapatan cuma 10% dari jumlah pendapatan sebenar...

    Stratrgi kalau nak buruk fitnah ni strategi lapok Zaman Tun Mahathir ajer.. cara bodoh bangang rakyat dah faham tak laku lagi dah.... dah tak boleh cara mahkamah guna cara cokai pendapatan...

    Rakyat tak bodoh bangang menilai cara mengena fitnah persepsi zaman Tun dah tak laku dahhhh..

    peergghhh kayoooo bossku...!!

    udah udah lah tu... dah tua sgt dahhh

    #kubomenantirumahkataberambuspergi

    ReplyDelete
  2. kalau ada qisas
    dapat tangkap potong itu 4 urang punay kote
    apa masalalahnya
    masalahanya ada oranbg tak mau lakasana hukum jinayah Islam

    apa jenih orang islam tak mau berhukum ngan hukum jinayah Islam
    kat akhirat nanti masing masi8ng pakat ikut pemimpin

    Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu jadikan bapak-bapak dan saudara-saudaramu pemimpin-pemimpinmu, jika mereka lebih mengutamakan kekafiran atas keimanan dan siapa di antara kamu yang menjadikan mereka pemimpin-pemimpinmu, maka mereka itulah orang-orang yang zalim.

    Ingatlah) suatu hari (yang di hari itu) Kami panggil tiap umat dengan pemimpinnya; dan barang siapa yang diberikan kitab amalannya di tangan kanannya maka mereka ini akan membaca kitabnya itu, dan mereka tidak dianiaya sedikit pun.

    puak yang tAk mau berhukum ngan hukum hukum ynag Allah perintahkan
    puak ni lah dalam kejumudan yang ekstrem disisi Allah

    menang tak menang didunya janji mau bawa acuan Islam
    biasala puak ynag nentang jalan Islam ini memang tak suka
    dari dulu lagi
    otak tinggalan penjajah dah jadi darah daging

    Dan barang siapa yang taat kepada Allah dan rasul-Nya dan takut kepada Allah dan bertakwa kepada-Nya, maka mereka adalah orang-orang yang mendapat kemenangan.

    takut ngan l rid bolih pi mampuih la
    yang taat ngan hukum l rid di akhirat nanti pakat ikut l rid
    pi mana?
    ejen iblis dah berjaya pecahkan umat islam

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1