Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

21 June 2021

Atau ...

Bhai/DeeDee semua...

Setakat UMNO nak ugut bagi masa 14 hari jer tue takder la gempak mana... Hahaha... Ini serupa Harimau yang dah tinggal gusi... Hahahaha... Takder efek... tak menakutkan...

Aper lagi yang menakutkan berhadapan harimau takder gigi ... setakat tunjuk muka garang ja buat apa... Hahahaha ... lawak siot...




3 comments:

  1. aautau
    ramai ynag dah sasau mericau kacau
    kapla pening kes bnayak lagi nak dibicarakan
    dah tak da kosa
    ramai mula tukar watak jadi pejuang rakyat konon
    memang gampang

    sop semau orang pening
    macam mana nak tangkap orang jahat la ni
    kena guna pakaian khas ka
    tak bolih sentuh jaga jarak kuman
    soal siasat pun kena ikut jarak kut

    harubiru celaru manusia lani
    sedih nya ramai ynag ada kat bumi nak suka lawan Allah

    Kepunyaan-Nya lah kerajaan langit dan bumi, Dia menghidupkan dan mematikan, dan Dia Maha Kuasa atas segala sesuatu.

    ReplyDelete
  2. Janji PN perintah sampai habis penggal semua kena kencing dgn lu sekali...pui bangang x berabis!

    ReplyDelete
  3. Budak lelaki yg teriak serigala!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1