Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

22 June 2021

Biar Betul Subsidi Minyak Masak Lebih 100%

Bhai/DeeDee semua...

Biar betul lar... Biar betul lar.... Biar betul Subsidi minyak masak lebih 100%... macam tak logik ja....

Kualiti minyak masak bungkus setanding dalam botol. Biar betul nih.. Takkan la subsidi minyak masak sampai lebih 100% dari nilai harga pasaran.

1kg minyak masak dalam botol adalah RM6 lebih manakala 1kg minyak masak dalam paket adalah RM2.50.

Logik ke subsidi sampai lebih RM3.50 untuk setiap kilogram minyak masak??? Hehehe... takkan la kos botol plastik tu mahal sangat...



1 comment:

  1. Cukup2lah nak membodohkan rakyat kecuali pencacai umno, bersatu dan walaun pas yg mmg bodoh bertingkat-tingkat. Rakyat yg cerdik kena humban pemimpin2 bodoh negara ni ke longkang pd PRU15 nanti. Pemimpin bodoh di undi oleh pengundi2 yg jauh lebih bodoh dari pemimpin yg mereka unadi.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1