Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

30 June 2021

Ini Memang Celaka

Bhai/DeeDee semua...

Belum pernah lagi seseorang boleh melompat pangkat secepat ini dalan perkhidmatan Kerajaan... Mungkin ada kot... tapi yang ini macam tak logik...

Sebab ianya melangkaui pemikiran rasional orang yang normal.

Rasanya cukup ramai lagi yang ada berkedudukan Jusa B dalam Kementerian Pelajaran Malaysia... malah ader yang dah dekat nak pencen... Jadi ... macam mana dier nih boleh naik pijak kepala orang lain... Ini mesti ader kabel atau salahlaku kat mana-mana ni...

Kita mintak SPRM tolong siasat... Kena siasat nih.

#KetuaPengarahPelajaran #KementerianPelajaranMalaysia #MenteriPelajaran


1 comment:

  1. kes pijak kapla orang nak nyeberang
    tak abeh lagi

    Ini pun Memang Celaka jugak

    Pada 13 Nov 2010, Muhammad Shamil Hafiz Shapiei, 15, Mohd Hairul Nizam Tuah, 22, dan Muhammad Hanafi Omar, 21, ditembak mati oleh polis di Glenmarie, Shah Alam.

    Pada awalnya, polis mendakwa bahawa mereka bersenjatakan parang dan cuba menyerang polis, selepas cubaan merompak kios stesen minyak di Monteres dan di Bukit Subang.

    Bagaimanapun, peguam hak asasi manusia N Surendran, yang mewakili keluarga ketiga-tiga remaja tersebut ketika itu, berkata laporan bedah siasat bercanggah dengan kenyataan polis.

    "Polis mendakwa bahawa remaja-remaja terbabit menyerang mereka dengan parang dan mereka perlu melepaskan tembakan.

    "Bagaimanapun, laporan bedah siasat menunjukkan bahawa sudut penembusan peluru, jumlah peluru yang ditembak dan jarak mereka ditembak bercanggah dengan kejadian yang diceritakan polis.

    "Bedah siasat menunjukkan sangat jelas yang versi (kenyataan) pihak polis tidak benar dan apa yang berlaku adalah remaja-remaja terbabit diminta berlutut, baju mereka ditarik hingga ke atas kepala mereka, dan mereka ditembak di tempat kejadian," kata Surendran kepada Malaysiakini hari ini.

    lobih kurang macam kes 6fpi ynag dibunuh di indo
    kdzoliman ternampak keadilan tercampak

    di akhirat nanti terbalas jugak orang bersubhat melindungi kes ini
    walau dituduh jahat tapi bukan itu caranya selesai kes

    Dan diletakkanlah kitab, lalu kamu akan melihat orang-orang yang bersalah ketakutan terhadap apa yang (tertulis) di dalamnya, dan mereka berkata: Aduhai celaka kami, kitab apakah ini yang tidak meninggalkan yang kecil dan tidak (pula) yang besar, melainkan ia mencatat semuanya; dan mereka dapati apa yang telah mereka kerjakan ada (tertulis).
    Dan Tuhanmu tidak menganiaya seorang jua pun".

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1