Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

21 June 2021

Fatwa Pun Boleh Hilang?

Bhai/DeeDee semua...

Kelakar pun ader JAKIM nih... macam mana la boleh hilang FATWA yang dah ader lama dalam portal JAKIM... sampaikan Pengarah JAKIM pon tatau.... Hahaha

Magik betul lar.... Mana pergi Fatwa berkenaan Amanat Hadi Awang ??? Macam mana boleh hilang??


1 comment:

  1. Ada ke wali yang pandangan dia difatwakan sebagai haram? Sapa yang angkat dia ni jadi wali? Mushkil sungguh sebab biasanya Wali ni Allah SWT sembunyikan dari pandangan umum dan hanya wali2 sahaja yang mengenali sesama mereka. Adakah pak lebai yang mengangkat Mamat ni sebagai wali juga beranggapan bahawa dia juga WALI??? Bidaah sungguh! Wahai bani melayu! Berhati2 lah kamu dengan serigala2 yang berniat utk membaham kamu iaitu golongan penunggang yang jahat! Ni dah mula ikut perangai yahudi dok menyorok hukum dan kebenaran pulak? Kjaan melayu isle apa kebendanya ni?

    Nick.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1