Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

23 June 2021

Presiden UMNO Paling Lemah Dalam Sejarah

Bhai/DeeDee semua...

Sekarang ni kita boleh nampak dengan jelas bahawasanya Presiden UMNO sudah kelihatan hilang aura kepimpinan. Segala keputusan yang Presiden UMNO buat sudah tidak diangkat menjadi satu arahan yang wajib ahli bawahan ikut.

Semenjak Ahmad Zahid Hamidi memegang kuasa Presiden UMNO, beliau kini dilihat kelam kabut dan tenggelam punca untuk mengendalikan UMNO dan seterusnya mengembalikan status quo UMNO kepada yang sebelumnya.

Bayangkan keputusan yang dibuat oleh Biro Politik UMNO yang mendapat endorsement dari Presiden UMNO boleh dengan mudah dikesampingkan oleh beberapa Menteri UMNO yang sedang menjawat jawatan dalam Kerajaan Perikatan Nasional. Nampak sangat macam tak ada makna semua keputusan yang mendapat persetujuan Presiden UMNO...

Serupa macam tunggul je dibuat oleh mereka-mereka ini keatas Presiden UMNO.

Adoilah

1 comment:

  1. Ternyata salah approach bila benarkan MO umno sokong PN la ni makan tuan...!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1