Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

26 June 2021

MyEG Pulak Terlibat?

Bhai/DeeDee semua...

Itu hari kecoh Presiden MMA (Persatuan Perubatan Malaysia) kata ader pihak yang tidak terlibat dengan bidang perubatan terlibat menjual vaksin... Err... Ini MyEG nih pun bukan syarikat yang terlibat dalam bidang perubatan... So... macam mana cerita nih...

Lagi satu... dari dana mana MyEG nak beli 10 juta dos vaksin ni? Duit depa sendiri ka? atau diambil dari dana Kerajaan?? Satu lagi... vaksin yang ini dah diluluskan oleh NPRA ka??? Kalau dah lulus... macam mana ianya boleh lulus?? Sedangkan vaksin Sputnik-V dari Gamaleya pon NPRA tak approvedkan sampai hari ni...

Ader beza-beza ka?? Ker pasai ader syarikat vaksin yang boleh bayar komisyen... itu yang cepat lulus tue?? Hahaha... macam la kita kat Malaysia nih tak biasa tengok dan dengar... Hahaha

Aper pon... kita tahu la siapa disebalik MyEG nih.... hahahaha

#MyEG #SyarikatKroni #Rasuah

1 comment:

  1. lupakan isu kafir mengkafir ni.... isu lama dah isu dah basi nk ulang2 bosan... klu ada timbul lagi isu kafir mengkafir masa PRU seterusnya baru kita lawan.... dah tutup nak ingat balik wat apa... isu kafir mengkafir makanan daging sembelihan umno, kubo barasingan dah tak ada lagi... itu dulu amalan syiah.... PAS dulu masa revolusi Iran Ayatullah Khomeini ramai ahli PAS hantar anak belajar di Qom Iran...

    udah udah la tu... tutup trus

    Kebanyakkan orang PAS yg ada bau bau ajaran dan amalan syiah dah kuar PAS tubuh PAN jadi barua DAP

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1