Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

18 June 2021

Apalah Susah Sangat

Bhai/DeeDee semua...

Sebenarnya mudah jer nak selesaikan isu ini... tapi yer la.. benda mudah dijadikan susah demi untuk kekal berkuasa dan dilihat gempak....  walhal... apalah susah sangat YDP Agong nak bagi guideline... bukak Parlimen pada bulan berapa...

Kalu pon YDP Agong takmo nak bagi spesifik tarikh,... apa salahnya YDP Agong tetapkan bulan berapa mesti bukak Parlimen .. benda senang jer...  Perdana Menteri mesti akan ikut bukak Parlimen pada bulan tersebut..

Adoilah...

Bukan susah pon... Tapi yer la... cakap banyak karang orang kata Menderhaka kepada YDP Agong lah pulak... kan kan kan...

Skrang biler YDP Agong tak tetapkan tarikh... maka benda jadi pening... masing-masing dengan tafsiran masing-masing... bertelagah bab tarikh... adoilah....



1 comment:

  1. Takda isulah kalau bangsa lain dan agama selain islam jadi pentadbir negara malaysia, selagi rakyat senang dan makmur siapa pun boleh memerintah berpaksikan kepada kuasa mutlak YDPA Agong ketua negara.Rakyat tak mahu mana² pihak ambil keuntungan dari sentimen bangsa,agama dan sosial dalam pada masa yang sama perpaduan dipecah belahkan sesuka hati pihak yang berusaha mengaut sokongan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1