Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 January 2013

Biar Betul Nih.

Bhai... gua dimaklumkan bahawa ada dua kumpulan media penchachai dari Unit Media Baru UMNO (UMB) join sekali dalam lawatan rasmi Najib Abdul Razzaq (hahaha... kat Palestin nih diorang tulis nama Razzaq bukan Razak... hahaha) ke Palestin dan Semenanjung Gaza.

Persoalan gua... kalu RTM pergi tue gua rasa memang logik sebab dia adalah media Kerajaan.. dibayar dengan duit cukai.. dan memang itulah kerjanya... kalu MediaPrima dan lain-lainnyer pergi... gua memang tau kos diorang tanggung sendiri... sebab gua dah biasa ikut misi media komersial macam nih...

Cumanyer.... macam mana plak dua kumpulan media penchachai dari Unit Media Baru (UMB) UMNO nih pergi samer ikut rombongan lawatan rasmi nih.... diorang guna dana sendiri ker sebagai belanja kos ikut serta tu..... err...diorang pakai duit UMNO ker.... atau.... diorang pergi ditaja dan dibiayai oleh cukai  yang dikutip dari rakyat...

Sekarang nih kecoh dua kumpulan nih berbangga dapat ikut serta lawatan rasmi Najib Abdul Razzaq ker Palestin dan Semenanjung Gaza... kecoh dicanangkan kat sana sini... blogger penchachai UMNO semua dok kecoh.... hehehe

Ikut maklumat yang gua dapat... diorang nih tak kuar kos mender pon... pergi satu group dengan RTM ..... errr... biar betul... macam mana nih.... macam mana nak buat odit nih.... wah... itu macam kalu banyak best la... UMNO dan Kerajaan Persekutuan serupa samer jer... dana kerajaan adalah dana UMNO.... macam tue ka kira....

Gua mintak diorang perjelaskan dan buktikan ... mana diorang amik dana untuk kos ikut serta dalam lawatan Najib Abdul Razzaq ke Palestin dan Semenanjung Gaza....

Oh yer... lupa nak citer... dua media penchachai tue aderlah PerakToday dan KL Pos




2 comments:

  1. anak razzaq bagi nasihat kat org palestin,bini sendiri pun takbley e hnak nasihat,memalukan betul.eh! anak mat isa tu buat apa.asyik duk celah ketiak anak razzaq je.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1