Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 January 2013

TMJ : Salahguna Instrumen Awam

Bhai... Semua Sultan dan Raja-Raja Melayu nih ader bodyguard dier sendiri... Selain bodyguard, ader gak outrider dari pihak PDRM. Tue belum masuk lagi anggota Cawangan Khas dan MKN.... Dan tak masuk gak pemantauan sekeliling oleh MIO dan agensi lain....

Punya la ramai... Sekali Ketua Agama nih jalan... Berpuluh anggota keselamatan mengiringinya... Yang lu orang biasa nampak cuma sekitar sepuluh dua puluh orang... Tapi sebenarnya lebih dari tue... Hahaha...

Jadi... Aper perlunya GGK (Grup Gerak Khas) "katanya" lah perlu diturunkan untuk keselamatan Sultan Johor di Stadium bolasepak... Macam la tak cukup lagi anggota keselamatan yang ader mengiringi tue... Hahaha... Takder saper rakyat Malaysia nak tembak atau bunuh Sultan atau Raja-Raja Melayu... Buat rugi peluru jer... Walaupun sebijik peluru .38 cuma berharga sekitar 65 sen jer... Hahaha

So... Kalu stakat nak gunakan GGK untuk handle keselamatan pemain dan penyokong bolasepak Johor... Itu sudah kira salahguna instrumen awam... Salahguna tahap tertinggi... Memalukan GGK yang professional tapi kena jaga pemain dan penyokong bolasepak Johor... Hahaha

Hebat betul lar penyokong bolasepak Johor... Punya la hebat sampaikan GGK yang digunakan untuk jaga keselamatan diorang... Ini sungguh memalukan PDRM macam la diorang nih tak pandai buat kerja... Hahaha...

TMJ kena cari alasan lagi bagoosh la... Hahahaha

Gua ulang balik aaa... Kat Malaysia nih takder saper nak tembak Sultan dan Raja-Raja... Buat rugi peluru jer... Malaysia nih aman la... Belum pernah lagi dalam sejarah sebelum Kemerdekaan atau selepas Kemerdekaan... Ader Sultan atau Raja-Raja Melayu dibunuh oleh orang awam..

Kes Sultan Mahmud dibunuh oleh Megat Seri Rama tue citer lain... Tue pasai Sultan bodoh dok pi belah perut perempuan bini Megat Seri Rama pasai nak tengok betul ker anak dalam kandungan nak sangat nangka masak tue... Hahahaha... Tak tau la kalu ader lagi Sultan dan Raja-Raja Melayu yang sebengong dan sebangang nih.... Hahaha

4 comments:

  1. Kah Kah Kah..lawak hari Jumaat setaraf "kutbah jumaat" untuk para dewataraya...terbaik bro.

    ReplyDelete
  2. dan juga..
    tidak ketinggalan..
    Briged RELA pun banyakk ooo...

    ReplyDelete
  3. rasanya ATM dah tak da keja la kot... terbaik bro C+++

    ReplyDelete
  4. penaku rupanya dewata nih

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1