Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 January 2013

#HKR112 : Tiada Bunga Api

Bhai... Biasa kalu last event mesti ader bunga api... Event yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat biasanyer ader bunga api... Asap dari bunga api biasa banyak.. Sampai pedih mata... Tambah plak biasanyer ader hujan tiruan berkimia... Hahaha...

Tapi aaa HKR112 kali nih takder bunga api... Biler takder bunga api... Takder asap... Takder asap takder pedih mata... Dan hujan tiruan pon takder...

Jadinyer tak best la HKR112 nih... Nampak macam karnival Jom Heboh jer.... Hahahaha... Suasana pesta... Tadi gua sempat tanya beberapa orang bond... Aper pandangan diorang tentang HKR112 nih...

Diorang pon cakap tak best... Pasai takder main aci kejar... Takder main polis sentri... Takder main choop choop... Takbest aaa... Selalu tue ader main kejar-kejar... Polis sentri atau choop-choop...

Lagi pon diorang takder peluang nak bakar lemak yang kat perut diorang... Tak dapat exercise... Tak best aaaa...

Gua plak... Kali nih memang tak best sebab tak dapat nak tengok awek yang pakai purdah terpaksa bukak hijab diorang untuk clearkan kesan asap dan pedih... Ramai ooo awek-awek berpurdah yang cun melecun... Rugi aaaaa.... Hahaha

Aper pon ... Tadi gua dengar Hishamuddin Hussein ader cskap yang PDRM rugi sebanyak RM150 ribu pasai mercun yang cadang nak guna tue dah basah... Pasai tue ka tabley nak pasang mercun...

Tadi juga gua dengar Rais Yatim kata yang hadir cuma seramai 18 orang jer... Pasai tue stadium kosong... Yang 18 orang tue aderlah AJK utana HKR112 jer.... Hahaha

4 comments:

  1. Bhai... garam yg gua bawak ni gua sedekah kat kedai mamak je untuk buat lauk. Buat semak beg gua je... ingatkan tadi nak mandi shower.

    ReplyDelete
  2. oh.. takde bunga api ngan main kejar2 ke? patut la senyap sunyi je tibi. n dengar citer '18 orang' je yang datang?? pffftt... ;P

    ReplyDelete
  3. Depa takut kat hang semua ... tu pasai takda ... semua tu ....!!! kalau tak best ......... kita buat lagi ...!!! Kali ini biar lebih ramai lagi .... buat macam MESIR ....!!! Seluruh Malaysia ... setiap ibunegeri apamacam ....!!!

    Ni Cipan nak tengok awek je lu tau! gua kesian kat awek yang kena gas tu...!!gua pernah tolong (Bukan ambil kesempatan !) Protes yang aman hang tak suka, kalau kena bom !!! hang kata Polis ganas...!!!

    He....hang suka tengok orang kena bom asap !!!! ....ha..ha..ha..

    Jebat: Masuk ICU kena bom !!!

    ReplyDelete
  4. Bhai-Bhai semua...

    Hahaha... jangan jeles pasai takder bunga api dan main polis sentri... hahaha.... lain kali ader peluang lagi...

    Tentang aweks.. stendet la bhai.... lelaki normal.... lain la kalu gua nih lelaki paranormal (gay) ker mender... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1