Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 January 2013

Satu Cabaran Kepada Barisan Nasional

Satu Cabaran Kepada Barisan Nasional.....

Semalam (12 Januari 2013) telah berlangsung satu perhimpunan aman oleh warga Malaysia di Stadium Merdeka sebagai meraikan satu usaha untuk memerdekakan Malaysia dari penjajahan Barisan Nasional yang selama 56 tahun telah menjahanamkan Malaysia dari pelbagai segi (ekonomi, pentadbiran, pendidikan dan sebagainya)

Dan media arus perdana telah memperlekehkan usaha perhimpunan aman in yang dikenali sebagai Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112) dengan cara melaporkan bahawa himpunan ini tidak mencapat sasaran yang dikehendaki. Kita faham apa yang cuba ditampilkan oleh media arus perdana seperti Utusan Malaysia, Berita Harian, Star mahupun beberapa media lainnya termasuk media elektronik RTM dan TV3.

Oleh yang demikian, untuk berlaku adil kepada semua warga Malaysia yang membaca laporan dari media arus perdana ini, maka saya mencadangkan/memberikan cabaran kepada Barisan Nasional agar menganjurkan satu perhimpunan aman berskala besar ini dalam tempoh 30 hari dari tarikh 12 Januari 2013.

Sila buat perhimpunan aman ini di Stadium Merdeka (waktu yang sama iaitu dari pukul 2 hingga 5 petang) juga dengan cara berjalan kaki (pemimpin BN perlu mengetuai perarakan ini) bermuila dari 7 tempat yang sama seperti yang dilakukan oleh massa pada Himpunan Kebangkitan Rakyat yang telah berlalu. Sila buat sama seperti yang telah HKR112 buat dan tiada kenderaan seperti bas dan sebagainya digunakan untuk mengangkut peserta perhimpunan terus ke Staidum Merdeka.

Dengan cara ini, maka dapatlah kita semua warga Malaysia menilai himpunan manakah yang lebih berjaya menarik sokongan dan penyertaan dari segenap lapisan masyarakat. Adalah diharapkan cabaran ini disambut dengan tangan terbuka dan berani oleh pimpinan dan ahli Barisan Nasional.

Sekian terima kasih.
Saya Warga Malaysia Prihatin


*** Harap sesiapa yang terbaca/membaca blog ini sila panjangkan cabaran ini kepada semua media sosial/awam dan dapat cabaran ini sampai kepada Barisan Nasional serta harap dapat memberikan sedikit kredit kepada blog ini. Jazzakallah Khairan Khatiran

4 comments:

  1. Depa buat Gelombang Biru... pun dah harubiru ...!!! ha...ha...ha...!!!

    Jebat: Biru Tanda Cemburu

    ReplyDelete
  2. Sampai kucing bertanduk la nak tunggu depa buat macam ni

    ReplyDelete
  3. Bhai Jebat...
    Hahaha... mabuk laut kot... hahaha...

    Bhai Waris...
    Mimpi Moon.... hahaha... nak buat camana... kalu la UMNO/BN berani... pergh... mesti best kan... mesti boleh lawan lagi ramai... hahaha

    Bhai Taufik...
    Jangan bhai... kalu esok lusa ader terberanak kucing yang bertanduk camana.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1