Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2013

Patrick Spongebob @ Teoh

Bhai... Gua tak sempat nak baca dan pahamkan keseluruhan isu nih... Sebab tengah menyelesaikan satu tugasan disebuah IPTA nih... Biasa la... Kalu dah kerja ngan IT nih... Biasa kalu kena panggil menyelesaikan masalah... Rasa cam bomoh @ pawang la plak.. Dipanggil untuk menghalau setan.... Hahaha

So... Ini ringkasan aper yang gua nak ulas skit pasai isu si Patrick Spongebob @ Teoh nih.... Hahaha... Mamat nih dier punya sarcasm memang macam nakharom.... Carutan macam sial selama nih... Kekadang tue terbakor gak ngan kapla giler dier.. Cuma ....

Cuma statement bakor dier kali nih salah tempat... Salah isu... Kalu dier mencarut dan maki orang.... Orang masih boleh tolak ansur... Tapi biler sampai cuba nak menghina Al Quran dan Islam... Gua nak tanya nih jer... Sudah lama idup ka... Dan mau jadi cam Chua Soi Lek ka...

Karang tak pasai-pasai umur boleh sampai 80 tahun... Kiok awal... Hahaha... Bukan pasai kena bunuh ker aper... Tapi pasai kiok sebab sakit jantung dan darah tinggi.... Hahaha...

So... Ini peringatan kepada Patrick Spongebob @ Teoh nih... Jangan lu ingat Chua Soi Lek tue terlepas jadi lu pon nak join samer tambahkan barah.... Chua Soi Lek tue orang sajer jer tunggu peluang terbaek... Kalu ikut sejarah Dr Joe Fernandez... Nanti ader la sebijik sedas kena tang kapla Chua Soi Lek kot.... Hahaha ...

Ini bukan ugutan ker mender... Ini sekadar peringatan... Takmo la nanti Patrick Spongebob @ Teoh nih akan samer jalan citernyer macam Dr Joe Fernandez..... Takder saper tertangkap sampai kesudah....


grafik rembat dari Google Image

3 comments:

  1. Lu quote
    "
    Jangan lu ingat Chua Soi Lek tue terlepas jadi lu pon nak join samer tambahkan barah.... Chua Soi Lek tue orang sajer jer tunggu peluang terbaek... Kalu ikut sejarah Dr Joe Fernandez... Nanti ader la sebijik sedas kena tang kapla Chua Soi Lek kot.... Hahaha ."

    Patut nya ayat lu camni la abg polis.. heh silap.. abg SB heh silap.. abg SPY undercover.. haa baru betull..

    Ayat lu patutnya camni..
    "Jgn ingat lu PENYOKONG TEGAR PAKATAN lu bleh maki hamun ISLAM & ALQURAN semua"
    PhuckU fcskU gi Jahnam U anjing-kucing-burung-ikan jerung..

    CELAKA PUNYA MANUSIA!!..

    ReplyDelete
  2. x kira la dia PR supporter ke, MCA ke, Mic ke...dia dah meletakkan diri setaraf dgn LISTEN. Patrick, CSL and the rest...damage has been done...xde kena mengena dgn parti or bangsa, this is about our religion, our dignity as a muslim.

    ReplyDelete
  3. yes, wa sokong bunbinban.
    dia PKR ke, Dapig ke, PAS Pis Pus ke atau UMNOOOOOOke,SALAH TETAP SALAH.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1