Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2013

#Listen JPJ : Semuanya Salahkan Usop Wilcha

#Listen... #Listen... #Listen... Bhai.... Kes kenderaan JPJ dibakar di Manjung baru-baru nih memang lawak... kalu ikut statement PDRM.... Yang salah bukannyer JPJ yang cross divider jalan dan stop kat tengah jalan... ini tak salah... Yang dikatakan salah aderlah pemandu lori membawa muatan kelapa sawit yang bawak laju sampai tak sempat nak brek......  Hahaha....

Guna akal la bhai.... Kereta JPJ melintang tengah-tengah jalan... tapi yang salah orang lain... Maybe la lori bermuatan kelapa sawit tue bawak lebih laju dari 110 km/j kot..... Pasai tue la tak sempat nak brek.dan cuba elak lalu menyebabkan kemalangan...... patut kalu.... baik jer pemandu lori tue belasah jer kereta JPJ yang melintang jalan tue... saper suruh dok melintang jalan... awat... rasa dah lama hidup ker.... hahaha

Kalu gua yang jadi pemandu lori tue... memang gua langgar jer kereta JPJ tue... kalu masuk mahkamah pon... gua boleh lawan... pasai... saper suruh kenderaan JPJ tue melintang jalan.... cuba kalu Tuan Hakim yang bawak lori... mesti akan terbabasnyer kalu ader orang gila dok tengah-tengah jalan tetiba.... tak gitue.... hahaha ... So kepada PDRM... tak payah la nak twist citer... ramai sangat saksi kejadian... diorang takmo kedepan pasai diorang tau... JPJ boleh buat macam-macam kat diorang...

Nanti.. tak pasai-pasai... secara otomatik saman ekor berlambak... sampaikan kena blacklist....atau macam-macam kacau ganggu yang JPJ boleh buat.... yer la... kan semua orang ader kenderaan... nanti... kalu lu jadi saksi... JPJ akan cam saper lu.. dan masak la lu lepas tue.... hahahaha... Stendet bhai.... Aper... lu ingat Tonto takder kerjasama dan deal ngan JPJ ker.... hahaha

Aper-aper pon... insiden kenderaan JPJ dibakar tue.... gua rasa PDRM dan JPJ semuanya kena salahkan Usop Wilcha.... sebab bukan ker dier suka sangat provoke "Husin.... kita bakor jer".... "kita bakor" .... dan Kampung Pisang tue pon tak jauh dari Manjung.... iaitu di Batu Gajah, Perak.... hahaha...

Jadi... aper lagi.... "kita bakor jer" ... hahaha.... ini semua penangan sentimen Hantu Kak Limah Balik Rumah dan Zombie Kampung Pisang.... hahahaha.... Usop Wilcha... Usop Wilcha....


3 comments:

  1. kadang2 'seronok' jugak dengar cakap orang2 x guna akal ni. main dan je keluarkan stetmen.

    orang JPJ tu rasanya terbawak2 dgn citer polis2 omputih.. yang suka hati je main U-turn kat tengah2 jalan. ada logik x??

    ReplyDelete
  2. dengar boleh percaya jangan sekali puak2 neh.

    ReplyDelete
  3. Betapa bodohnya ...lagi cakap lagi bodoh 9X

    Jebat: Orang Bodoh Nak Tipu Kita!!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1