Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2013

Marshall Polis?

Bhai.... Hahaha... PDRM dah sediakan 50 orang anggota untuk jadi Marshall bagi membantu wartawan untuk keluar dari kawasan bahaya... Hebat tue bhai.. Polis akan eskot wartawan dan jurugambar.... Hahaha...

Bahaya tara mana aaaa... Selama nih yang belasah wartawan dan jurugambar nih saper aaa... Para demonstran ker... Memang la dalam kes BERSIH 3.0 ader sorang jurugambar kena belasah oleh demonstran... Tapi tengok pasai aper dier kena... Pasai dier dok dalam kereta polis... Kat bahagian driver... Itu satu kes jer bhai..

Tapi... Berapa puluh plak ke Polis belasah dan kacau ganggu wartawan dan jurugambar... Berapa ramai media yang buat laporan Polis ganggu diorang... Bukan stakat media tempatan jadi mangsa... Media asing pon kena... Takkan la anggota PDRM tue tak dapat nak bezakan wartawan tambah lagi wartawan asing mat saleh dengan para demonstran...

Member gua sorang jurugambar dari Rusia kena rampas kamera dier... Siap lepas tue kena campak atas jalan lagi... Ader Polis mintak maaf dan bayar gantirugi... Terpaksa dier sambung buat coverage guna kamera kompak ... Dier jalan ngan gua sebelum sorang jurugambar muda Melayu join plak gua...

So... Jadi gua rasa aaa... Kali nih saper yang tak pakai pas media PDRM tue sure akan jadi mangsa punya... Diorang kali nih ader alasan kukuh... Konon kenapa tak mohon pas media PDRM... Jadi anggota tak dapat nak bezakan media dengan demonstran...

Dan dengan citer yang Polis KL suruh guna Stadium Bukit Jalil la plak... Nampak sangat la kali nih memang boleh jadi "the master of all bloodshed"... Campur lagi yang kononnya HKR nih akan menyalahi syarat yang ditetapkan... Iaitu 30 ribu orang jer... Jadi memang gua bolh agak ... Inilah yang akan jadi gempak punya....

Aper pon... Gua tau pasai aper pas media PDRM diberikan... Hehehe.. Nanti lepas HKR selesai baru gua tulis dan bagitau... Ini maklumat fresh dari ladang.... Hahahah... Tapi gua takmo nak spoil kan planning PDRM la... Err... Cuma nak confirm kan... Bagi sesapa yang dah amik pas tue... Nanti kena pulangkan betul dak... Hahahahaha... Gua gelak jer...

Jom #KL112

4 comments:

  1. PDRM dah edar tshirt kkl112 pada squad provokasi ... !!! Habislah dia orang konfirm nak buat provokasi!!! Kalau ada orang bertindak ganas yang pakai baju kita .... aku cadangkan pada hang semua tangkap yang provokasi tuu .... !!! tak kira kawan ke !!! lepas tu ... hang belasah cukup-cukup biar pulak FRU hairan .... hang belasah gang sendiri, mesti dia pening ... !!! nasiblah kalau yang gatal saja-saja nak buat hal...!
    Satu lagi hang semua bawa bunga-bunga tak kira plastik ke! atau betul buat macam festival bunga-bunga ....bagi pada orang-orang FRU, PDRM ... tapi jangan bagi bunga tahi ayam .... o.k.!
    Itulah perhimpunan aman ...... !!!

    Jebat: Bawa Bunga Rafflesia

    ReplyDelete
  2. pulangkan PAS bersekali dgn memory card. hahahaha..

    ReplyDelete
  3. Bhai Jebat...
    It's all about planned provocation... hahaha.... gua kalu tulis awal-awal karang spoil la agenda PDRM... hahaha... spoil la agenda satu unit khas..... hahaha

    DeeDee NewHope...
    Ikut maklumat yang gua dapat... mana-mana yang takder pas media PDRM tue kali nih akan dijadikan sasaran belasah... atas alasan tak dapat dikenalpasti sama ader pendemo atau wakil media... Ader ops rampas akan dibuat...

    Bhai BunBinBan...
    Lu memang cekap baca gua punya maklumat.... hahaha... bagoosh... diorang nanti akan mintak satu salinan gambar photo yang diambil... kata lah lu dapat pas media PDRM... nanti kalu gambar yang dari stok lu tue kuar kat mana-mana blog PR... senang diorang nak kenal pasti siapa pemilik blog tue.... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1