Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 January 2013

6 Trak FRU Dikesan Menuju KL

Bhai... Baru sat tadi atas Highway LPT ... Masa gua tengah layan lagu dangdut dalam keter... Tetiba gua nampak satu konvoi... Satu konvoi trak berwarna merah... Pergh gua kata dalam hati... Tue mesti FRU tue... Hahaha

Rupanyer memang betul... Satu konvoi 6 trak FRU penuh dengan anggota sedang menuju ker arah KL.... Diorang potong keter gua dan gua sajer jer salut kat diorang... Diorang senyum jer.... Hahaha...

Nampak diorang macam bersemangat nak pi KL tue... Hebehe... Oh yer lupa nak bagitau... Dalam komvoi tue ader satu kenderaan water cannon skali ikut...

Gua plak... InsyaAllah akan gerak ke KL pagi Jumaat.. Gua tau mesti ader banyak roadblock la... Dan mesti keter yang ramai anak muda dalamnyer mesti kena tahan dan cek segala macam mak nenek... Hahaha... Silap-silap tak dibagi masuk KL... Kena plan jalan lain nih.... Plaza Tol Gombak mesti ader roadblock punya....

Jom #KL112

5 comments:

  1. kalau pr aje tangkas buat kerja...4 hari dah nak standby

    ReplyDelete
  2. waaaa...sudah bermula...adakah PRU akan ditunda lagi..hahahaa

    ReplyDelete
  3. Takpe Bhai....Polis dah janji akan berkelakuan baik Sabtu ni sebab depa dah yakin BN akan tumbang. Jadi Water Canon tu akan dihalakan kepada kumpulan PATRIOT dan PERKASA jika mereka berani datang buat kacau nanti. Tapi nampak gayanya Braheng Ali kena cirit birit lagi kali ni walaupun sempat buat laporan polis semalam.

    ReplyDelete
  4. Kalau setakat perkasa aku sekali libas jadi "pekasam" buat lauk !!!
    Yang parrot... op silap ... patriot aku sekali lesing jadi "carrot" buat ulam !!! tapi....atok aku cakap jangan bergaduh! ..he....he......!

    Jebat: Dragon Fighter ala macam Cerita Kungfu ...!!!

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... itular SOP PDRM.. terbaek...

    Bhai Carlos...
    Tunda atau tidak tue... lu tunggu jer la artikel gua yang akan datang hujung bulan nih... hehehe..

    Bhai Anonymous...
    Ibrahim Ali tue bini dier tak kasi pi KL la... nanti nanti H5N1 dan Selsema Burung Punai... hahaha

    Bhai Jebat...
    Patriot tue ramai bangla dan nepal la bhai... kesian kat depa... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1