Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 January 2013

PAS Patut Keluar Dari Pakatan Rakyat

Bhai.... lu baca tajuk artikel gua nih berkali-kali aaa.... jangan baca sekali lalu.... hahaha... sila baca berkali-kali.... Hahahaha..... Agak-agak lu aaa.. ini ayat siapa yang punya..... Ayat nih siapa selalu guna... Ayat nih siapa yang selalu ucapkan..... Hahahaha

Kalu lu kata ayat nih adalah ayat orang UMNO.... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat pemimpin UMNO .... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat pemimpin BN.... lu salah...

Kalu lu kata ayat nih adalah ayat NGO JATI .... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat NGO PERKASA.... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat Konsensus Bebas.... lu salah...

Kalu lu kata ayat nih adalah ayat TV3... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat RTM.... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat UTUSAN... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat BERITA HARIAN... lu salah...
Kalu lu kata ayat nih adalah ayat BERNAMA.. lu salah

Hahahaha... abis tue... ini ayat saper aaa... ayat saper yang sebetulnya..... hahahaha.....

Sabor bhai... tak best la kalu gua tulis awal-awal.... hahahaha..... Sebelum lu nak tau jawapannyer... sila lu baca kat bawah nih dulu.... kat sini ader kata kuncinyer... hahahaha... bukak mata... dan bukak hati.... jangan taksub...


Hehehe.... Skarang nih gua nak kasitau samer lu.... ayat-ayat "cinta" diatas sebenarnya adalah ayat-ayat yang selalu dan kerap digunakan oleh penyokong dan pendokong Kerajaan Perpaduan... Unity Government (UG) ....

Kalu lu dapat menyusup masuk dalam group diorang... lu akan dapat dengar diorang nih bercerita dan bersurah ayat nih... Diorang nih la jugak yang jenis menyembah manusia... menyembah kepada Sultan dan Raja... percaya bahawa Sultan dan Raja akan berpihak kepada diorang...  walhal....sebaliknya...

Diorang nih la yang sebenarnya merosakkan PAS sejak sekian lama... diorang gagalkan beberapa usaha PAS untuk mendapat mandat besar dalam Pilihanraya... Dan diorang jugak la yang sanggup bersekongkol dengan UMNO demi untuk mendapatkan jawatan...

Kalu gua cakap banyak bab nih... ader orang akan marah... tapi inilah kenyataannyer... nak buat camana... kena terima la.... hahaha.... Sebab geng-geng nih yang bertitle "Ulama" cukup suka guna wala' dan thiqah sebagai usaha mereka menghalang pihak yang menentang kerjasama dengan UMNO nih mengemukakan pandangan.



P/S: Kalu lu orang kata Sharifah Zohra Jabeen itu teruk kerana menghalang KS Bawani mengemukakan soalan dan pandangan.... maknanyer..... Presiden PAS (Hadi Awang) dan geng Rusila lagi teruk kerana menghalang AdukaTaruna dari mengemukakan soalan dan pandangan...

At least KS Bawani tak dipukul dan dibelasah oleh Sharifah Zohra Jabeen dan gengnya... Tapi AdukaTaruna dipukul dan dibelasah oleh geng-geng Rusila.

3 comments:

  1. Bila dah dekat PRU,Bila dah dekat PRU, UG buat perangai.. apa hal ini, jemu dah dengan kelaku kalangan mereka ini. Aku dah dapat agak keputusan yang bakal calon PAS perolehi tak banyak beza dengan tahun 2008 sahaja. Kalau lepas PRU tak berani bertindak keatas kalangan UG ini, sudah pasti ramai akan tinggalkan PAS dan sertai lain lain parti PKR.

    ReplyDelete
  2. Bhai Ahmad...

    Sebab tue la geng diorang boleh ikut rombongan Najib pi Gaza... hahaha... dan lagi best tue... Harun Taib dan Harun Din tak kata aper pon... hahaha...

    Yer la... nampak macam ader kerjasama antara Majlis Syura Ulama PAS dengan UMNO.... hahaha

    ReplyDelete
  3. UG akan berhasil. islam for all akan terkubor. Maka bergema lah hidup melayu, islam terpelihara.hahahahahh. jangan marah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1