Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 January 2013

Sisi Terbaik Khairy Jamaluddin

Bhai... setiap daripada kita nih ader dua sisi... sisi macam hampeh... dan sisi terbaik.... kalu 90% daripada masa hidup kita dikuasai oleh sisi macam hampeh... huh... rasanyer memang dah tak dapat nak tolong dah....  Tapi kalu sisi terbaik kita sentiasa ader lebih dari 60% menguasai hidup kita... makanyer kita akan jadi orang yang bagoosh...

Gua tak nafikan ... gua sendiri pon ader sisi yang macam hampeh... hahaha... kita manusia la bhai... nak buat camana...  tapi rasanyer la... sisi macam hampeh tue tak menguasai diri gua lebih dari 30% .... hahaha.... Sisi macam hampeh gua... gua rasa lu orang tak perlu tau.... hahahaha

Orang yang zuhud pon ader sisi hampeh dier sendiri... hahaha... walaupun zuhud.. sesekali... terkeluar gak.. dan ternampak gak sisi hampeh dier... hahaha.... Tapi... kalu sisi hampeh tue menguasai diri orang zuhud.... hahaha... mampuih... hancuss.... hahaha

So... yang kat bawah nih gua rasa aderlah sisi terbaik Khairy Jamaluddin... bila mana dier bercakap menggunakan akal yang waras... bukan bercakap dengan buntut yang legam..... hahaha... Bagoosh... ahli politik yang berfikiran terbuka memang kita alu-alu kan walau disebelah mana sekali pon... Ahli politik yang matang dan waras...


Masalahnyer... Malaysia nih mempunyai ramai ahli politik yang tahap bangang ... yang sisi hampeh dier lebih menguasai sisi terbaik.... Contoh nyata aderlah seperti Ibrahim Ali.... Hassan Ali.... Zulkifli Nordin ... Zahrain .... Gobalakrishnan.... hahaha... ramai ooooo..... Karpal Singh pon kadang kala sisi hampeh dier lebih menguasai diri... hahaha... Err... dalam PAS takder ker... hahaha... ader la bhai.... tue cuba tengok Nasharuddin Mat Isa dan Nik Abduh..... hahahaha

Oh yer... lupa nak citer... ader orang tanya gua... biler nak ulas pasai golongan Ulama yang "hadir" dalam HKR112 hari tue..... hahahaha..... gua bagitau nih... sabor... ulasan dier panjang... nanti gua tuliskan... memang gua sendiri tak sabor nak tulis... hahaha.... siap la lu orang...

3 comments:

  1. A'kum Sdr. C++

    Ha...memang manusia mempunyai 2 perangai - 'setan dan malaikat'

    Huummm.... ada masanya budak Khairy ni cerdik dan ada akai. Tapi biasalah orang muda. Masa gopoh dan bodoh pun ada, mungkin akibat gelojoh!

    ReplyDelete
  2. KJ ni much much better dr Hishamuddin dan Mukriz. Tpi member gua yg umno ni x suka KJ. Pada dorang Mukriz lebeh bagus...errrrr...gua terdiam sbb apa yg gua perasan setiap kali Mukriz ni buka mulut, mesti dia sebun nama bapak dia...hahaha. Tumpang populariti bapak...hahaha

    ReplyDelete
  3. Bhai MountDweller...
    Hahaha.... lu guna perkataan gelojoh aaa.... hehehe.. gua rasa seswai la... hahaha..

    Bhai BunBinBan...
    Tue la pasai... At least KJ nih masih ader sedikit otak berbanding yang dua ekor lagi nama yang lu sebut tue... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1