Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 January 2013

JPN Tidak Akan Mohon Maaf?

Bhai... Punya la lama kes nih berlaku... baru akhirnya JPN amik pot dan tau aper masalahnyer... Kenapa pada masa kejadian.. masa tahanan reman 14 hari tabley nak siasat... kenapa masa tahanan 6 bulan kat Penjara Kajang tabley nak siasat... Biler dah kuar dalam media... dikutuk sana sini... baru la JPN amik pot... baru la JPN siasat... bukan ader cakap mintak maaf ker aper...

Mangsa dah terkena perdajal dengan JPN, PDRM, Imigresen..... tapi... takder satu pon agensi tue yang ader kuar statement nak mintak maaf ker... bayar pampasan ker... aper ker.... nih boleh plak salahkan mangsa dan keluarga.... Takkan la JPN tidak akan mohon maaf kot??

Kenaper masa mula kes takmo nak siasat betul-betul.... bodoh betul lar... gua kalu bab nih memang cukup hangin... sebab jenis pegawai takder otak... cuba kalu kes nih kena kat keluarga dier... aper macam dier rasa... mungkin dier boleh bergelak ketawa kot.... bagero...

Kalu isu dier kerana mungkin surat beranak dier palsu.. kenapa tak siasat benar-benar... cari sanak sedara dier... cari keluarga dier... ini tidak... main terus antar pi Penjara Kajang jer... aper daaa.... kalu macam nih senang la... Itu Adnan Mansor pon boleh kena Penjara Kajang... pasai macam mana dier Mamak tapi ader gelaran Tengku.... hahaha



5 comments:

  1. tak leh saman ke?

    Cobol

    ReplyDelete
  2. ni salah satu misteri nusantara
    lebih 6 bulan menghilang
    takkan family dia tengok saja
    kemusykilan masih menebal
    tapi tak bermakna JPN buleh lepas tangan
    pecat pegawai2 yang terlibat

    orang bayar gaji suruh serve the people
    depa main taram suka hati mak bapak tiri depa saja
    hangin pulak aku

    ReplyDelete
  3. lepas baca repot tu lagi hangin aku dibuatnya haha
    apala bo-doh sangat si pegawai tu
    lebih diutamakan prosedur bo-doh pengesahan itu ini daripada rakyat sendiri

    ni la masalah pekerja gomen
    kerjanya utk prosedur gomen, bukan utk rakyat
    padahal bayar gaji pakai duit rakyat
    the system no longer work

    ReplyDelete
  4. mungkin silap si gadis tu gak, sepatutnya dia awal2 lgi nagku je pendatang tanpa izin....sure time tu gak dpt ic....hahaha...lu bkn x tau dgn gomen punya staff ni, ada pangkat dan kuasa sket lagak mcm syurga bawah tapak kaki dorang je....

    ReplyDelete
  5. Bhai Cobol...
    Keluarga Faizada Aldam tue rasanyer takder saper bagi nasihat.. cer kalu ader loyar yang nak buat "Pro Bono" ... sure kes nih jadi kes mahkamah... hahaha

    Bhai Taufik...
    Maybe dalam 6 bulan tue keluarga dier ader buat laporan polis... tapi biasa la.. kalu laporan budak perempuan hilang.. polis jarang cakna.. sebab diorang selalu anggap budak perempuan tue lari ikut boifren... Masalahnya terletak di tangan pegawai penyiasat.. tak kira la agensi mana.. kenapa tak siasat betul-betul...

    Bhai BunBinBan...
    Kalu ngaku pendatang asing karang... mau kena ulam ngan geng polis yang wayar kapla... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1