Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

14 August 2021

Kita Semua Tahu Kenapa PAS Tak Mahu DAP

Bhai/DeeDee semua...

Kita semua tahu kenapa PAS tak mahu DAP ... Hahaha... PAS tak tidak nak bekerjasama dengan MCA.... walaupun MCA kekal tegar melawan Islam.... Hahaha...

Sebab PAS tahu... hanya dengan momokan DAP itu Komunis lah... PAS dapat mempengaruhi orang-orang kampung yang tiada akses kepada fakta sebenar... dalam usaha mereka mengekalkan kerusi di Kelantan dan Terengganu....  Hahahaha...

Dan selamanya pun la PAS memang menjadikan DAP sebagai kambing hitam dalam apa sahaja yang PAS lakukan... dan kerjasama PAS dengan DAP dizaman Nik Aziz dulu hanyalah sekadar kepura-puraan pemimpin PAS yang malu alah dengan Nik Aziz.. Kalu tak ujud Nik Aziz dalam PAS... memang PAS takkan bekerjasama langsung dengan DAP... betapa khianatnya pemikiran PAS...

PAS memang satu parti yang mudah koyak... pengikut yang taksub totok... yang percaya hanya mereka sahaja yang suci murni dan layak masuk syurga.... walhal dalam PAS.. segala macam yang teruk ada.... kaki liwat bini ader... pemfitnah ader.. pengadu domba ader... perasuah ader... khianat sesama sendiri.. cah keting... even sekadar pemilihan peringkat cawangan pun ader macam-macam khianat berlaku sesama ahli dan pemimpin PAS...

Hahaha.... adoilah.. PAS memang macam ni



2 comments:

  1. Masa ade kuasa x nk plk haramkan DAP pening ambo memikio kan nye...!

    ReplyDelete
  2. pas tetap dgn sikap kerek nya,, dia tak sedar yg dia cuma ada 18 kerusi jerr jika nak banding dgn dap,, lg mau kerek hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1