Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

23 August 2021

UMNO Tetap UMNO

Bhai/DeeDee semua...

UMNO tetap UMNO... mana pernah berubah.. Mana pernah tak berkhianat kepada rakyat... kalu pun ader nampak baik dan lembut... itu semua sekadar lakonan ja...

Dan UMNO memang sentiasa akan dibekap oleh Kaler Luna... Hahaha... rasanya sampai Kiamat kot... sebab kalu UMNO mampos... Kaler Luna pon akan masuk Muzium lar... Hahaha... tak gitue... Hahaha... naya kan...

Aper pon... sikap dan perangai UMNO nih kita rakyat marhaen mustad'afin dah boleh baca... dah boleh kenalpasti... cuma sedih... pemimpin parti-parti semua macam bodoh jer tak dapat jangka apa yang UMNO nak buat...

Adoilah... setiap kali pon kena main ... kena perdajal oleh UMNO.... hahahaha ... bodoh betul lar...



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1