Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

18 August 2021

Ahmad Zahid Hamidi Sedang Membunuh Dirinya Sendiri...

Bhai/DeeDee semua..

Dikala tersebarnya cerita yang kononnya MKT UMNO dengan sebulat suaranya menyokong Ismail Sabri sebagai PM ke 9... maka tidak dapat tidak kita boleh beranggapan bahawa Ahmad Zahid Hamidi sedang membunuh dirinya sendiri.

Ini kerana kita semua tahu... Ismail Sabri pada asalnya tidak mahu ikut cakap dan pandangan Presiden UMNO (Ahmad Zahid Hamidi) untuk mengalihkan sokongan kepada Perikatan Nasional. Dan Ismail Sabri bertegas untuk bersama dengan Perikatan Nasional.

Jadi... bila Ahmad Zahid Hamidi sendiri dilihat tidak boleh mengawal Ismail Sabri dan akhirnya terlibat sama mencalonkan Ismail Sabri sebagai PM... maka akar umbi UMNO akan melihat bahawa Ahmad Zahid Hamidi tidak berkeupayaan memimpin UMNO sebagai Presiden parti ....

Dan kita semua tahu UMNO perlu membuat pemilihan kepimpinan dalam parti dalam tempoh terdekat seperti mana yang diarahkan oleh Pendaftar Pertubuhan (RoS). Makna kata... kalu berlaku pemilihan parti... tak mustahil akar umbi UMNO akan menolak Ahmad Zahid Hamidi dari menduduki kerusi Presiden UMNO ... atas sebab tidak berkelayakan.

Inilah yang pastinya akan berlaku... Ahmad Zahid Hamidi memang sedang membunuh dirinya sendiri.... Satu tindakan bodoh dalam politik yang dibuatkan oleh Ahmad Zahid Hamidi... Ini memang lawak....

Kita kena ingat.... Ismail Sabri tu bukanlah orang baru dalam UMNO.... dan dier pun memang bercita-cita untuk duduk sebagai Presiden UMNO... kalu tidak takkan la Ismail Sabri nak bertanding dulu jawatan Naib Presiden UMNO.... Tentunya ada strategi belakang tabir yang sedang disusun olehnya...

Dan apa pun yang akan berlaku.. jika Ismail Sabri dinaikkan dan diangkat menjadi PM 9... maka benarlah jangkahayat Ahmad Zahid Hamidi sebagai Presiden UMNO akan tamat pada pemilihan UMNO yang akan datang ini...

Bye Bye Ahmad Zahid Hamidi... bukan orang lain yang menjatuhkannya.... tapi diri sendiri yang berbuat demikian... Betapa bodohnya...

Hahahaha....

Hadan Huker...



3 comments:

  1. Lagi lawak bila ada penyokong si pemakan duit haram rasuah wak zahid. Hanya manusia yg mak bapak dia pernah bagi makan duit haram saja akan sokong pemakan duit haram. Mudah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam umno bukan zahid dan sianu saja yg makan duit haram. Berlambak lagi, cuma tak dapat dibuktikan di mahkamah. Tengok rumah kediaman dan harta benda masing2 cukup. Allah lebih tahu.

      Delete
  2. pkmb ramai ynag terlibat rasuah
    apa nak di kisahkan
    memang elok pun kalau masuk pinjara

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1