Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

22 August 2021

Tak Sampai 24 Jam

Bhai/DeeDee semua...

Tak sampai 24 jam... UMNO dah tunjukkan belang mereka yang sebenar... selama hampir 18 bulan sebelum ini langsung kita tak mendengar keluhan atau saranan dari UMNO yang mengatakan bahawa Kerajaan pada masa itu bukanlah Kerajaan Perikatan Nasional... tetapi Kerajaan Malaysia (Kerajaan Campuran)...

Betul ... kita tak mendengarnya... Memang kita tak dicanangkan perkara ini...

Tapi tak sampai 24 Jam selepas UMNO mendapat kuasanya dengan perlantikan Ismail Sabri sebagai Perdana Menteri Malaysia... maka mulalah seorang dua warlord dalam UMNO macam Abdul Rahman Dahalan dan Ahmad Maslan mengutarakan suara-suara UMNO yang tidak mahu menggunapakai nama Perikatan Nasional..

Malah kata Abdul Rahman Dahalan... dier tak tau macam mana orang boleh sebut Kerajaan pada masa itu adalah Kerajaan Perikatan Nasional... 

Hahaha.... ini semua cakap-cakap cicak mengkarung yang masih perasan hebat... masih perasan berkuasa besar... baru jer UMNO dapat kuasa balik... sudah bercakap dan berkata yang bukan-bukan... hahaha... Ini macam lah bagoosh... Ini menunjukkan sikap sebenar UMNO selama ini...

Dan inilah yang memang kita dah boleh jangka... dan tunggulah pulak apa kata parti PAS.... ahhahaa ... yang itu dari PAS mesti lagi lawak...



4 comments:

  1. Kita dapat tengok perangai lama depa memang tk akan berubah..itu sesuatu yg sangat dinantikan

    ReplyDelete
  2. Dulu aku dah bilang 60 bln/2=30 bersatu perintah separuh dan umno separuh. Umno prefer ambil part akhir cos kes kes mahkamah.

    ReplyDelete
  3. pkmb ni tak kuat maxam dulu
    ini gomen pun bial bila masa bolih dikhianati
    olih sekutunya
    tak kan tpm pkmb jugak ada berani ka ?
    walau pm pkmb tapi harap sokongan pati lain
    gomen 2 tahun kalau panjang umur
    dapat pencen besar

    ReplyDelete
  4. lihat nanti bila parlimen bersidang

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1