Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

07 August 2021

Main Kasar Yer?

Bhai/DeeDee semua...

Kerajaan Perikatan Nasional nampaknya sudah main kasar... Main kasar yer dengan mempergunakan Jabatan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (RoS) untuk cuba mengambil tindakan kepada UMNO... konon telah melakukan satu kesalahan tidak mengadakan mesyuarat pemilihan parti...

Hahaha...

Walhal sebelum ini RoS juga lah yang membenarkan penangguhan mesyuarat pemilihan parti...

Aderkah Kerajaan Perikatan Nasional nak gunakan Jabatan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (RoS) sebagai alat untuk kekal berkuasa.., dalam keadaan Kerajaan Perikatan Nasional ini memang tak ada langsung majoriti...

Hahaha


4 comments:

  1. Orang lemas yang dah nak tenggelam ni apa benda pun dia capai untuk berpaut. kalau ada taik pun dia capai malah kalau ada bangkai babi pun sanggup dipeluk untuk elak tenggelam. Halal? Haram? Najis? Tak kira de, janji boleh selamat. kopiah ke songkok ke, semua sama je. Nanti mungkin akan ada episod baru masuk wad atau masuk ICU. Tengoklah nanti. Cuba tanya Musa Aman!

    Nick.

    ReplyDelete
  2. Kekdg terasa segan jadi kaum melayu sah2 islam.. pro lah kalau jlnkan tugas dan undang2. Boleh kuar surat benar lepas tu tarik balik.. adoiii. Kalau nak bercakap soal yahudi atau kafir bukan main lagi.. seolah2 kaum tu lagi teruk dari melayu.. adoii.. ingat tak israil buat tembok batu utk kurang kan org plastin menyeberang..PBB ckp tembok tu haram.. israil terus berhentikan tembok tu.. padahal berapa kilometer dah tegak..
    Agaknya kalau kaum melayu di tegur PBB mcmanalah..

    ReplyDelete
  3. mana nak pi perangai puak pkmb ni
    akan tetap berulang
    pkmb pati kebanggaan mealyu bengkrap

    ReplyDelete
  4. Ros sekejap kata ok sekejap x ok, naik court karo boleh selesai?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1