Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

17 August 2021

Marah Ke?

Bhai/DeeDee semua...

Kita paham pasai apa PAS marah.. golongan ulama PAS marah kat pimpinan tertentu dalam UMNO terutamanya Ahmad Zahid Hamidi... kita paham-paham sangat lar... Hahaha

Yer la...

Saper tak marah kalu peluang berkuasa, berjawatan dan peluang dapat imbuhan semua tue sudah tertutup... tambah plak yang meroyan nih adalah puak-puak Ulama dalam PAS yang tak dapat merasa nikmat dalam pemerintahan Kerajaan Perikatan Nasional...

Hahaha...

Stendet la depa akan meroyan.... Hahaha...  hadan huker la...



4 comments:

  1. HARI INI HUJAN LEBAT BADAN MENGIGIL
    CUACA SEJUK AHLI POLITIK KIAN SIBOK
    PATUT LAH UJAN KATAK2 DAH MEMANGGIL
    TAWAR MENAWAR JOTA2 KATAK SAMPAI ESOK

    KATAK KEKENYANGAN MALAM INI
    LOMPAT MELOMPAT TAWAR HARGA DIRI
    MARUAH KATAK DIJUAL MALAM INI
    RAKYAT PERATI NEXT PRU NO MORE UNDI


    #KATAKKEKENYANGAN

    ReplyDelete
  2. Anwar disokong 105 MP adalah Palsu.

    Dakwaan kononnya Datuk Seri Anwar Ibrahim disokong oleh 105 ahli parlimen sah palsu dan direka untuk cuba mempengaruhi ahli-ahli parlimen yang enggan menandatangani Surat Akuan Bersumpah sokongan untuk berbuat demikian secepat mungkin.

    Seperti biasa, kem Anwar tengah sibuk mewar-warkan kononnya Anwar sudah mengumpul sokongan seramai 105 ahli parlimen menggunakan portal-portal media yang dianggap “Anwar friendly.”

    Malangnya, Anwar gagal lagi mengumpul surat akuan bersumpah dari semua ahli parlimen Pakatan Harapan, termasuk sekumpulan dari PKR yang tidak begitu cenderung ke arah pelantikan Anwar sebagai Perdana Menteri.

    Jika benar Anwar memiliki sokongan 105 ahli parlimen, saya cabar Anwar menerbitkan surat akuan bersumpah kesemua 105 ahli parlimen berkenaan di portal-portal utama yang dikira “Anwar friendly.”

    Saya cabar Anwar berbuat demikian sebelum 12 malam ini jika benar surat-surat akuan ini sudah berada dalam tangannya sekarang.

    Raggie Jassey

    ReplyDelete
  3. HAHAHA...Kelakar betul bila puak2 penunggang yang derhaka, kaki khianat dan kaki dunia tuduh orang lain sebagai gila kuasa dan tak dapat mandat rakyat. Depa semua ni takde cermin ke kat rumah atau dah dok meroyan hilang jawatan dan pangkat, jadi gila isim? Gila, gila sungguh Mat2 rempit politik ni! Ni nanti bila Agong dah lantik PM baru yang bukan dari kalangan mereka, Agong juga akan dituduh gila kuasa? Dulu masa dalam Kabinet PN pun puak2 lebai ni dah mula nak derhaka dan memperlecehkan Agong. Kita tengok nanti apa tindakan lebai2 ni bila nikmat dunia dah lenyap dari genggaman. Sah2 bakal meroyan dan akan mainkan isu2 perkauman dan melaga2 kebencian agama macam dulu agaknya?

    Nick.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1