Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

13 August 2021

Apa Guna Ada Abdul Hadi Awang?

Bhai/DeeDee semua...

Bila baca artikel di Malaysiakini berkaitan dengan pembekalan vaksin ke Kelantan yang dikhabarkan adalah antara paling sedikit di Malaysia.... gua tak ada rasa kasihan langsung... tapi gua rasa nak gelak... Nak gelak besar...

Bukan aper... Kelantan nih adalah dikuasai oleh PAS ... dan PAS adalah satu komponen dalam Kerajaan Perikatan Nasional di peringkat Persekutuan.... dan ader ramai Menteri dan Timbalan Menteri dari PAS dalam Kerajaan Perikatan Nasional...

Malah siap Presiden PAS Abdul Hadi Awang pun dilantik sebagai Duta Khas Timur Tengah berstatus Menteri....

Tapi... nampaknya Kelantan dianaktirikan... PASai apa jadi camnie?? PASai PAS di Kelantan tunjuk samseng sikit... takmo nak bekerjasama dengan UMNO yang menjadi sebahagian dari Muafakat Nasional... Hahaha....  berapa banyak jawatan di peringkat Negeri yang PAS bagi kat UMNO??? Ader ka takdak?? Hahaha...

Apa guna ada Abdul Hadi Awang? Nampak macam taraguna... tagune... tarak guna ... tak berguna.... Hahahahaha

Abdul Hadi Awang pun tak signifikan dalam Kerajaan Perikatan Nasional ..... Hahaha.... serupa malukut di tepi gantang... ada tak melebih, tiada tak mengurang... Hahahahaha... hadan huker...



3 comments:

  1. Duta Khas ke Timur Tengah bertaraf menteri ni dari kul 9 pg hingga 6 ptg apa yg dibuatnya tiap2 hari? Ada sape2 tahu urusan harian dia dgn jawatan tu? Kalu WFH pun apa keja yg dibuatnya kat rumah?

    ReplyDelete
  2. ya memanmg tarak guna
    bnayak kerajaang dunai Islam sanggup biar anak orang Islam
    pi telanjang kat sukan
    disaksikan ramai manusaia
    banyak yang tarak guna

    Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, sebahagian mereka (adalah) menjadi penolong bagi sebahagian yang lain. Mereka menyuruh (mengerjakan) yang makruf, mencegah dari yang mungkar, mendirikan sembahyang, menunaikan zakat, dan mereka taat kepada Allah dan Rasul-Nya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah; sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

    pas n pkmb akan berpecah jugak
    matlamat tak sama

    ReplyDelete
  3. Dia duta khas Moohidin ke marang. Dia n Moohidin tu rupanya pasangan jarak jauh yg baru hari ni dapat jumpa melepas rindu. Pala Hutoh betul lah dua natang tu!

    Nick.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1