Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 December 2009

Apa Cerita JK Disiplin PAS

Takkan senyap jer.... Apa cerita JK Disiplin PAS nih... biler nak mesyuarat.. biler nak panggil semua yang terlibat.. biler nak buat keputusan... bila nak jatuhkan hukuman... takkan senyap jer...

JK Disiplin PAS kena setel isu mangkuk-mangkuk yang "berhajat besar" nak berselingkuh dengan UMNO/BN nih... selagi JK Disiplin PAS senyap tak amik tindakan... makin besar la kepala mangkuk-mangkuk nih.. dan makin banyaklah kerosakan yang bakal dibuat oleh
diorang...

Gua bukan aper... cuma tak larat la nak tengok geng-geng nie memusnahkan apa yang PAS buat selama ini hanya untuk kepentingan diri dan perut diorang jer...

Benda yang betul dan perlu diorang nie takdak plak nak bukan mulut... harap serban jer besar... harap konon ader PhD ... tapi... kalu bab nak menjahanamkan PAS dari dalam tue... diorang nombor satu.. Numero Uno...

Perangai bangsat nih kena selesaikan cepat.. sekarang pon dah merebak banyak dah... Gua sokong apa yang Penarik Beca, Aduka Taruna dan Tulang Besi buat nih... PAS perlu bersihkan dirinya sebelum kehancuran PAS sampai...

PAS jangan jadi macam UMNO ... tapi la nie .. nampak sangat PAS dah nak meniru gerak langkah UMNO... Pimpinan yang khianat dengan perjuangan dan halatuju PAS nie dah makin meramai... dah banyak sangat dah...

Diorang semua asik dok suruh penyokong dan pengikut PAS wala' dan thiqah ... tapi diorang sendiri pun macam "pundek" .... diorang dah jadi lebih UMNO dari orang UMNO... kalu diorang berminat sangat dengan UMNO... blah jer la dari PAS dan join UMNO ... kitorang tak perlukan pimpinan macam nie dalam PAS... buat sial jer...

Ini semua JK Disiplin PAS kena ambik berat nih... kalu JK Disiplin PAS pon dah jadi cam JK Disiplin UMNO... itu gua tak dapat la nak kata apa.... hampeh la kalu camtue...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1