Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 December 2009

Sebijik Lagi Enjin Jet Hilang

Biar betul nih... masuk nih dah 2 enjin jet hilang dari simpanan TUDM... giler aper... harinie kecoh sebijik lagi enjin jet hilang....

Cuba la SPRM dan PDRM siasat cepat... kot tau mana pergi hilangnyer enjin jet nih.... silap-silap Tony Fernandez yang rembat buat enjin kereta Formula One dier....

Enjin jet dah dua kena kebas... 55 bijik jet A-4D Skyhawk milik TUDM pun kena kebas kat padang pasir Arizona ..... tak sempat nak bawak balik ke Malaysia... beli 80 bijik jet ... yang dapat cuma 35 jer....

Kalu enjin jet dan jet yang sebesar gadang tue boleh hilang dikebas... agak-agaknyer apa lagi yang tak kena kebas @ rembat... Cuba cek telor menteri dan timbalan menteri... errr... masih ader lagi ker.... Cuba gak cek telor Najib Razak... masih ader ker.... ataupun dah kena rembat ... hahaha....

Soalan cepumas gua.... lu agak-agak la.... kerja rembat merembat nie didalangi oleh peragut ker? sure bukan level peragut biasa nih... ini kerja sindiket... ini kerja ramai orang... ini kerja orang yang ader kuasa... ini kerja orang VVIP... ini kerja orang yang ader kena mengena dengan Kerajaan Malaysia... ini kerja orang UMNO/BN.... sure...

Patut la kes ragut kat Malaysia makin hebat... sebab contoh dan teladan dah ader... aper der hal rembat beg tangan dan handphone... aper kelas... baik rembat enjin jet ker... jet pejuang ker... takpon kapal selam ker.... Nampak gayanyer... Malaysia nieh dah jadi macam Somalia.... banyak sangat lanun.... hahahaha..

Kat Polis DiRaja Malaysia hebat sangat... abis tue.... kenapa lambat sangat ambik tindakan.. kenapa tak dapat tangkap siapa yang buat kerja rembat nih... atau PDRM cuma hebat biler bab nak kenakan Pakatan Rakyat jer.... pundek la kalu camnie...

Woi... ini dah kira "pengkhianat negara" nih... patut kena hukum tembak sampai mati kalu dapat ditangkap dan didakwa serta disabitkan kesalahan..... kena cepat amik tindakan.. sebelum 1Malaysia nih jadi bahan lawak kat expo LIMA dan DSA akan datang.....

Buat malu jer....

2 comments:

  1. Mcm kampang!rezak la malaysia ni

    ReplyDelete
  2. Ini semua memang cilakak.... rembat tak ajak kengkawan... cam siot betul la...

    Lepas nih diorang nak rembat apa pulak... nak rembat kapal selam ker?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1