Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 December 2009

Betapa Takutnya Mereka

UMNO/BN tak takut dengan Mahkamah, Polis, SPRM, Kastam dan pelbagai agensi penguatkuasaan ... sebab semua itu diorang dah kawtim ... tapi betapa takutnya mereka biler berhadapan dengan isu doa....

Punya lah hebat doa nih.. sampaikan mengelejat tak tentu hala geng-geng UMNO/BN dari kepalanyer (Najib Razak) sampailah kepada media-medai cetak dan elektronik milik diorang nih... kalu tak silap gua.. dah masuk seminggu lebih dah diorang dok asik nak cover benda nih...

Punya la takut menjadi (atau ikut cakap orang Melayu... masin) doa tue... siap diorang mintak macam-macam alim-ulama yang pro diorang untuk justifykan ketakutan diorang tue... Ini maknanya memang la diorang sengaja buat zalim sehinggakan doa tue mungkin akan kena kat diorang...

Hahaha.. orang buat salah macam tue la.. ngelejat tak tentu hala... panas badan... panas hati.. panas kepala.. dan panas buntut... hahaha... itu maknanyer menjadi doa "Sampai Pecah Perut" yang TGNA buat tue...

Hak yang dituntut oleh Kerajaan Negeri Kelantan memanglah termaktub hak diorang... seperti mana dalam perjanjian pada tahun 1974 tue... tapi... yer la... orang jahat (zalim) mana ader nak menghormati perjanjian.... setan pon ader hormat pada perjanjian yang dier sendiri buat... ini... UMNO/BN nih lebih setan dari setan itu sendiri... Setan pon boleh malu dengan perangai UMNO/BN yang suka mungkir janji dengan perjanjian...

So.... biler dah kena doa "sampai pecah perut" nih... baru ader akai... kelam kabut mengelejat tak tentu hala.. nak cover.. siap mintak tolong Noh Gadut dan Harus Sana Sini nih.... ini tok mufti duit dan pangkat nih... Apa kata mintak gak fatwa dari Firdaus (imam duit yang tendang peti undi Parlimen Permatang Pauh dulu tue) ... hahahahaha...

Nampak gaya.... doa nie dah menjadi nih... kita tengok biler diorang nie akan kembung perut.. pasai kena doa.. makan duit haram nih...

2 comments:

  1. Harus Sana Sini dah tak laku

    program forumnya di masjid tinggi bagan serai lebih banyak kerusi dari hadirin

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Yer ker... tolong amik gambor skit... pastue pass kat gua...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1