Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 December 2009

Skandal PKFZ, Rahman Palil Terlepas Lagi

Skandal PKFZ nih kira antara skandal-skandal yang besar kat Malaysia nih... yer la.. semua bukan main seringgit dua.. tapi berbilion RM .. Yang konon bersalah tengah disiasat dan ditangkap.. Tapi ader dua ekor lagi masih terlepas... satu daripadanya adalah Abdul Rahman Palil....

Bukan ker dier jugak ader terlibat sama dalam kes PKFZ nih... ader la kaitan dier dengan Kuala Dimensi (Tiong) tue.... bukan takder... kalau tidak macam mana tanah koperasi tue boleh lepas kepada Kuala Dimensi (KDSB) ...

Kalu betul berani nak siasat dan tangkap... takkan arkitek jer yang kena kot.. tangkap la sekali Abdul Rahman Palil, Tiong, kong Choy dan juga Ling Liong Sik dan kengkawan dier... nie tangkap orang yang takder kena mengena dengan politik...

Abis tue sapa yang luluskan projek PKFZ tue... bukan ker ramai geng-geng UMNO dan MCA yang terlibat dalam projek PKFZ.... Kepala barua sorang tue... memang sohih terlibat sama... tue ha... Abdul Rahman Palil... ADUN SEMENTA tue.... hampeh tak boleh pakai punya ADUN.... belajo agama jer tinggi... tapi... sebat gak tak kira halal haram....

Woi.... gua cabar la tangkap geng-geng nih... jangan bagi Abdul Rahman Palil terlepas lagi... mentang-mentang la dier orang UMNO... korang malas nak tangkap yer... wei.. ini la bangsat yang tipu koperasi milik nelayan nih.... barua punya Melayu/UMNO...

Gua nak tengok minggu depan Abdul Rahman Palil dan kengkawan dier dari UMNO dan MCA kena tangkap dan didakwa atas komplot menjahanamkan PKFZ....

2 comments:

  1. Tak masuk lg surat raman palil arahkn masjid2 hanya membenarkn ustaz2 yg pro,atau yg takut dgn kerajaan shj blh ceramah dlm masjid kawasan kapar...Samak tau,dia yg sign surat tu,biro agama..Kehkeh....pelik btl...duniawi rakyat tergadai,agama rakyat pn terabai...haprak punye umno...ramanpalil patut sedar,dia mng pn tanpa bertanding...itu blm campur duit dia buat rmh mcm istana melayu lama kt sementa..ntah bape la kosnye..mahal beb nk byr carpenter skrg..binaan kayu keseluruhannye,udah la besar gila babi...mana blh kayu pelet buat ukir2..mau kayu jenis mahal2 tu bro..

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Pasai tue la gua dok kejar itu Rahman Palil... pasai gua kenal dier... EXCO Agama satu masa dulu... dok asik kacau bisnes Al-Arqam....

    Pelik betul... sebab dulu dier paling suka kacau bisnes Al-Arqam .. dan bukan kacau isu agama Al-Arqam .... dier lebih tumpu kacau bisnes Al-Arqam jer... sebab itu semua bisnes orang Melayu yang berjaya.. jadi ader la dengki nak kasi jahanam... dier nie ader share ngan towkey mana-mana kot.. pasai nak jahanamkan bisnes orang Melayu...

    Selagi dier nih tak kena tahan dan dakwa atas isu PKFZ dan lain-lain.. selagi itu gua akan cari maklumat untuk sabitkan dier... jaga la lu Rahman Palil..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1