Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

19 July 2021

Demokrasi Terpimpin...

Bhai/DeeDee semua...

'Negara ni masih negara demokrasi ke, macam tak je' kata Elizabeth Tan.. Betul dah tue... cuma Malaysia ni sebenarnya mengamalkan demokrasi terpimpin.

Kena faham tu... Demokrasi terpimpin.

Jadi tak terkejut lar.

#ElizabethTan #Lizzie #KerajaanGagal

3 comments:

  1. Demokrasi pun tak islam pun tak. Dah 2 tahun berturut2 Pas sebahagian drp kerajaan, kita tak dapat solat aidilfitri dan aidil adha beramai2. Berkat sungguh kerajaan melayu islam yg disertai Pas!

    ReplyDelete
  2. Anwar menyifatkan bahawa ibadah haji melatih umat untuk bersikap cekal dan sederhana, di samping meraikan kesamarataan dan kepelbagaian.




    "Berangkatnya umat ke tanah suci berpakaian serba putih menandakan kesediaan mencorak peribadi baru yang tidak tunduk pada keangkuhan dan kemewahan yang melampau.

    Selalunya Bang Non kalau gi sesuatu tempat Bang Non belanja gambar gambar malah Bang Non belanja kamera CCTV lagi pada rakyat jelata.

    Tapi masa Bang Non gi buat haji dolu satu gambar pun tak belanja pun...


    nape yerr


    kikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmin dah belanja gambar x cukup lagi kah?

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1