Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

10 July 2021

PM Malaysia Letak Jawatan?

PALSU : Pejabat Perdana Menteri nafi kenyataan Muhyiddin letak jawatan.

Bhai/DeeDee semua...

Pejabat Perdana Menteri telah menafikan kenyataan bahawa PM Muhyiddin Yasin telah letak jawatan... Ini betul palsu... sebab katanya kenyataan ini tidak di publish di akaun rasmi Muhyiddin Yasin.

Memang pun ianya palsu... sebab nama sebenar adalah Mahiaddin Md Yasin.

Hahaha

#LetakJawatan #PMUndur #KerajaanGagal

2 comments:

  1. Selangor ohh Selangor... Melayu Selangor dah Mati Semua kot..!!

    Permintaan Adun Sekinchan Ng Sue Lim dari DAP yang mahu tanah rizab Melayu di Bagan Nakhoda Omar dipindah milik kepada penduduk Cina yang menetap di kawasan itu.

    “Sebelum ini, mereka telah memohon tanah rizab Melayu di kawasan Sekinchan seluas 28.3 hektar (70 ekar) untuk diberikan kepada penduduk Cina dan permohonan itu diluluskan pada 2010.

    “Jadi kita nak tanya orang Melayu Selangor sampai bila tuntutan seperti ini hendak dilayan kerana selagi kerajaan negeri tunduk (kepada permintaan itu), selagi itu permintaan seperti ini akan berterusan..!!

    Orang orang Melayu Selangor dah mati semua kott..!! Kalau di bumi Pahang semangat roh pejuang Mat Kilau sudah kembali habis semua musang musang tumbang di bumi Pahang.

    Berdasarkan Laporan Audit Selangior pada 2014, sebanyak 4,154.1 hektar (10,265 ekar) tanah rizab Melayu telah dibatalkan di seluruh negeri ini.

    Kuala Langat merupakan kawasan pembatalan tanah rizab Melayu paling banyak yang melibatkan kawasan seluas 1,951.4 hektar (4,822 ekar) diikuti Sepang dengan 1,870.1 hektar (4,621 ekar). Mana perginya ahlul Parlimen Sepang Hanipa..!?

    Semasa sidang Dun 5 November lepas, Ng mahu nama sebuah kampung Cina di Sekinchan iaitu Bagan Nakhoda Omar ditukar kepada nama yang melambangkan Cina.

    Ke mana pergi semangat dan roh pejuang Melayu di bumi Selangor seperti Raja Mahadi ,Sultan Abdul Samad Leftenan Adnan dan lain lain..!?

    Mana perginya Melayu Selangor tido atau dah mati semua.!?

    Mahu kah anak Melayu Selangor dipermain kan oleh Bangsa Ng Sue Lim dari Adun Sekincan ini lagi..!?

    Fikir fikirkan lah Selangor Ku..!!

    #bawakotakbukanpisau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju sangat! Jgn biar cina rampas tanah tanah rizab melayu. Tapi biar MELAYU yg curi tanah rizan melayu dan jual kpd cina!! Otak karat sungguh. Cuba lu kaji berapa milion ekar tanah rizab melayu yg telah dicuri melayu terutama spesis umno.

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1