Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

01 July 2021

Betapa Celakanya Puak Agama Ni

Bhai/DeeDee semua...

Orang yang tak rasa dan tak alami situasi tertekan macam ni boleh la cakap apa sahaja. Sebab poket dier sentiasa penuh. Gaji dan elaun sentiasa ada. Elaun perumahan, elaun kenderaan. Malah duit sampul pun orang hulurkan bila ada ceramah bagai walaupun dier pergi atas kapasiti jawatan dier. Makan dah tentu free dijamu orang.

Kempen kibar bendera putih ni dibuat sebab orang dah frust dengan Kerajaan Persekutuan... orang dah kecewa.

Tapi datang geng-geng kopiah / serban atas kepala yang tak ada perasaan ehsan, empati dan simpati nih... memang celaka... ini memang celaka.

#BenderaPutih #KerajaanPembunuh #KerajaanGagal #KerajaanBangsat #KerajaanCelaka

6 comments:

  1. Kalau dah bodoh tu janganlah ditunjukkan kepada khalayak ramai. Yang jelas lebai2 dan tok2 peti ni semua kurang otak tapi lebih nafsu. Seelok2nya tak payah lagi lah golongan2 penunggang unta ni dok campur tangan dan masuk frame bagi nasihat tentang hal politik Mesia ni. Biarlah diaorng ni dok kat pejabat mengira tasbih dan dok berdoa je. Manakala mamat memanda besar kat utara tu kalu taknak bantu orang2 susah yang naikkan bendera putih tu takpelah. Biar je lah dia pi bantu kedai pameran kereta Ford dan Velfire je. Tokeh2 tu pun patut dibantu gak oleh pak2 lebai ni walaupun diaorg tu dah banyak dapat jual keta mewah kat pak2 lebai ni! Mungkin lepas ni Pak2 lebai nak beli pulak Yacht mewah utk mudik sungai muda tu.

    Nick.

    ReplyDelete
  2. Gambar menunjukkan seorang lelaki muda Melayu. Malu aku bila bangsa sendiri mempunyai kuderat sanggup menyerah kalah, berputus asa kepada keadaan. malu kepada bangsa lain. Banyak kerja boleh buat Grab, dll even kita lihat orang OKU pun boleh berdikari sendiri. Kena faham apa maksud bendera putih dan jangan dihina ulama. Hina diri sendiri dahulu yang berlagak lebih pandai dari seorang mufti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat tak mahu bantuan kerajaan mahupun individu kerana ia adalah satu penghinaan, jangan bangang skang kalau awak berniaga pasar malam atau amik upah baiki rumah awak akan kena saman, jangan buat bodoh ada rakyat masuk penjara kerana saman kovid

      Delete
    2. Kalau bodoh tu elok diam je.

      Nick.

      Delete
  3. Mmg betul tu Tuan, puak2 ni tak pernah hidup susah ke? Rakyat susah sbb kerajaan gagal dan pemimpin zalim. Semoga Allah swt balas kezaliman yg mereka lakukan kpd rakyat yg susah dgn balasan setimpal keatas mereka. Puak2 penunggang agama ni mmg lahanat......

    ReplyDelete
  4. Jangan harap la non muslim nak terdetik hati tertarik kpd ajaran Islam jika melihat tingkah laku dan tutur kata pemimpin2 Pas spt nik abduh dan rakan2 walaun

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1